Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › aantal vragen over Rieger kit
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 januari 2010 om 16:50 #17597799
Oowwwh, en ja ik bedoelde afrijden. Dacht dat ik het al eens ergens gelezen had dus vandaar:D
28 januari 2010 om 13:34 #17597800iemand trouwens ook ervaring met de wielkast verbreders van rieger?
Want ik heb een leuk aanbod gekregen om mijn auto te laten strak maken en spuiten. En ik kan deze goedkoop aanschaffen.
Moeten deze wielkast verbreders geplamuurt worden of kunnen ze later nog gemonteerd worden?
kwa looks twijvel ik nog een beetje:)
28 januari 2010 om 13:55 #17597801Poe.. ik weet dat het een hels karwei is. Je moet je wielkasten inslijpen om ze mooi passend te krijgen.
Ik weet dat er iemand op het CTN forum genaamd jackass deze wielkastenverbreders heeft!.
Hij is volgens mij ook wel aktief hier op het forum.
28 januari 2010 om 14:44 #17597802Hij heeft een u2u’tje..
Had wat foto’s gevonden, hij heeft wel een prachtig exemplaar zeg!
Wel rijd hij met 5cm spoorverbreders, dat vind ik even wat teveel.. Want dit moet wel wat slijtage meegeven aangezien ik wel gewoon kilomters wil rijden met deze auto..
Hmm wielkasten inslijpen.. dat klinkt heerlijk:D
Ik zou het heel graag willen, maar moet denk ik blijven bij een infinity setje..
Eerst verder zoeken hoe of wat met het monteren.. als mijn auto misschien helemaal word overgespoten
28 januari 2010 om 15:05 #17597803het is wel zo volgens mij dat wanneer je er voor kiest dat je wel alles in 1 moet doen.
Dus de infinity zet met de verbreders!. wand alles moet gelijk zijn.
Ja het staat echt enorm bruut en hij word echt heel mooi.
Maarja dat zeg ik er zit volgens mij erg veel werk in28 januari 2010 om 15:09 #17597804Ik kijk toevallig net even terug wat er toen gezegt is.
Wielkasten moeten inderdaad ingeslepen worden en daarna omgebogen worden.
Ik denk zelf zodat je hier de verbreder op kan monteren!http://www.calibraclub.com/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=844
Let er wel op dat jackass de complete voorbumper heeft en niet de lip maarals nog dat past ook gewoon
28 januari 2010 om 22:16 #17597805wat een wagen heeft hij zeg!
maargoed heb er voor gekozen eerst “gewoon” rondom infinity aan te schaffen en te laten spuiten.. ik twijvel alleen nog om de sierlijsten ook mee te laten spuiten.. en eventueel deurgrepen..het is wel rood..
omdat het toch ontzettend veel uren&geld gaat kosten wacht ik liever even als te snel beslissen..
hier is alles meegespoten..
of toch sierlijsten en deurgrepen grijs houden, die van mij zijn nog netjes..
29 januari 2010 om 12:04 #17597806laat je de hele wagen spuiten of enkel de lippen?.
Als je lijsten enz nog netjes zijn zo ik het zwart laten toch nog een beetje word het gebroken.
Vind ik persoonlijk mooier30 januari 2010 om 13:24 #17597807ik denk inderdaad strippen zwart te laten, om inderdaad wat contrast te houden bij het rood.. anders word het té rood
het is best een knallende kleur..:D
ik hoop alleen geen/weinig kleurverschil te krijgen..komtvastwelgoed
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.