aantal keer per week akoestische melding om niets

Forumindex Forums Modellen Insignia aantal keer per week akoestische melding om niets

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    montana81
    Deelnemer

Hallo mensen,

ik heb mijn insignia nu bijna 2 maanden en ben er erg tevreden mee echter heb ik iets heel vervelends. Een aantal keer per week komt er een akoestische melding die ik niet kan herleiden. Hij begint hard te piepen en ik moet het contact uitzetten om hem te ” resetten ” Wat kan dit zijn??

Mvgr,

Tony

Maarten
      Deelnemer

Paar keer bij de Astra meegemaakt. Foutje in het tellerhuis. Even laten updaten en het probleem is opgelost

Andre_Ede

Gestart met geopende deur?

duranduran
          Deelnemer

He

Krijg je de melding als je je navigatie gebruikt? Je kunt instellen dat als je bijv. aan de telefoon zit de navigatie bij een komende rotonde of afslag bijv. een pieptoon geeft.
            Dan moet dit ‘de oorzaak’ zijn. :hmmz :thumb

montana81
            Deelnemer

@duranduran wrote:

He

Krijg je de melding als je je navigatie gebruikt? Je kunt instellen dat als je bijv. aan de telefoon zit de navigatie bij een komende rotonde of afslag bijv. een pieptoon geeft.
              Dan moet dit ‘de oorzaak’ zijn. :hmmz :thumb

Nee ik had nog niets gedaan. Alleen de motor gestart zoals ik altijd doe. Deuren waren ook dicht.

Zit garantie op dus maar een keer langs de dealert

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.