aansluiting woofer/radio

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie aansluiting woofer/radio

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    wellez
    Deelnemer

ik heb een radio geinstaleerd.met aansluiting audio-tulpkabel
      en met subwoofer-kabel

dus als ik een woofer heb zonder versterker ingebouwd kan ik deze aankoppelen en werkt hij?

maar ik heb van mijn nonkel een woofer met versterker ingebouwd gekregen.

Vec Station

Nee subwoofer uitgangen zijn altijd onversterkt, dus is een tulpstekker die in je versteker steekt, of in jou geval in de tulpingang van je versterker die in je woofer zit.

Seth
        Deelnemer

Medion radio neem ik aan vanuit je boekje. Niet dat ik iets tegen Medion heb, maar ze kunnen het beter bij IT (computers, laptops en randapparatuur) houden.
          Sluit gewoon je tulpkabels aan op je rood-wit aansluiting en ga van daar naar een versterker.

Heb zelf een Medion MD82223 en deze zegt dat ik normaal gezien na aansluiting van mijn versterker en woofer een submenu ‘subwoofer’ zou moeten krijgen en hier is niets van waar. Medion zelf weet dit probleem ook niet op te lossen (heb hier naar gebeld).
          Het enige wat ik nu nog kan doen is ofwel genieten van de halve bas die ik nu heb, of nieuwe autoradio kopen. Ga binnenkort wss toch voor een sony waar ik stuurwielbediening, Bluetooth en SD mee kan gebruiken. Tikkeltje duurder maar dan heb je wel 100% kwaliteit.

Als ik heb gevonden hoe je in het menu Subwoofer geraak, laat ik je iets weten ;)

Groetjes Seth

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.