Aansluiten vdo radio op de info display

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Aansluiten vdo radio op de info display

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Res

Hallo

Ik ben in het bezit van een Opel Frontera 2.2 16v,in de auto zat een Sony autoradio en deze heb ik vervangen door een vdo remote display radio, de radio en cd speler werken goed alleen de display werkt niet. Ik heb de grijs rode draad weer doorverbonden maar nog altijd niets, heeft er iemand een idee…????

BVD. Res

ZakhooiTM
      Deelnemer

Hey,

Welkom op het forum!
        Wanneer je de radio aanzet, blijft dan de datum/tijd staan? of verdwijnt deze.

Als deze toch blijft staan, kan het zijn dat of ergens nog een onderbreking zit of dat de radio op niet aanwezig staat in het display.

Als deze verdwijnt is er iets anders niet goed (data lijnen onderbroken bijvoorbeeld)

Res

Hoi bedankt voor je reactie,als ik de radio aanzet verdwijnt de datum inderdaad dus dat zou goed moeten zijn,wat bedoel je met datalijnen?

Gr. Res

michael82

denk het liedje dan in beeld moet komen,
            maar ik heb heb het zelfde probleem als jou bij mij blijft die gewoon staan,

zal ik ook gewoon die grijze en rode draad aan elkaar moeten doen dan?

PVB
            Deelnemer

Werkt de radio al??
              Zo niet wat is type van de radio?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.