Aansluiten Iphone 4 op DVD 800

Forumindex Forums Modellen Insignia Aansluiten Iphone 4 op DVD 800

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Hanzie30

Hallo,

Sinds gisteren in het bezit van mijn Insignia. Als ik mijn Iphone 4 aansluit via USB. Herkent het systeem de Iphone niet.

In het boekje wordt aangegeven dat de Navi alleen Iphone’s van de 3e generatie ondersteund. Iemand hier ervaring mee, of weet iemand de oplossing hiervoor?

Groet Hans

erwinvo1964

[rquote=1840818&tid=140420&author=Hanzie30]Hallo,

Sinds gisteren in het bezit van mijn Insignia. Als ik mijn Iphone 4 aansluit via USB. Herkent het systeem de Iphone niet.

In het boekje wordt aangegeven dat de Navi alleen Iphone’s van de 3e generatie ondersteund. Iemand hier ervaring mee, of weet iemand de oplossing hiervoor?

Groet Hans[/rquote]
        oi,

dit keer niet de schuld van de dvd800 maar door het gebrekkige os van apple , deze ondersteund om te beginnen (r)SAP niet en hun pbab protocol is dacht ik zelfs ook niet aanwezig dit voor het telefoongedeelte dat alleen maar via BT te koppelen is.
        voor het muziek gedeelte zit je dus ook met hetzelfde probleem en is het hopen dat hij hem herkend , heb weet van iemand die hem aan de klap gekrgen heeft maar dacht dat dit een gejailbrakete versie is.

groetjes
        Erwin

marcdekoster

Hoi,

IK heb sinds 11-02 een nieuwe Insignia Sports Tourer en ook een IPHONE 4. Bij mij werkt alles goed zowel bluetooth bellen.
          Als de IPod functies via USB kabel.
          Alle nummers zichtbaar etc.

Update misschien nodig van de Opel.

Gr

alphox
          Deelnemer

Er is sowieso een update voor de Bluetooth, die is er bij mij ook opgezet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.