Aanschaf Corsa C (2005)

Forumindex Forums Modellen Corsa Aanschaf Corsa C (2005)

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252868
    Step-han
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 September 2010

      Beste opel vrienden,

      Mijn broer heeft ander werk en moet nu per dag 30km heen en 30km terug rijden. Ze hebben momenteel alleen een Toyota Aygo en willen er weer een iets grotere auto bij nemen.

      Nu heeft hij voorheen altijd een Astra G gereden en om nu een Astra H aan te schaffen vond hij wat te groot.

      Nu is mijn oog gevallen op de volgende Corsa C:
      http://vl.autotrack.nl/consumer/car?consumer_id=926&car_type=O&auto_id=9346436&aanbieder_id=40142″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      Hij heeft 116 duizend kilometer gelopen en staat er voor een prijs van 4950 op. Ik vond dit zelf iets aan de hoge kant maar ik heb totaal geen idee wat zn Corsa werkelijk waard is.

      Opties:
      – Veiligheid
      ABS
      Centr. deurvergrendeling afst.bed.
      Cruise control
      Dubbele Airbag
      Stuurbekrachtiging
      Zij-airbags
      Toerenteller

      – Interieur
      Airconditioning
      Buitentemp. meter
      Elektr. ramen voor
      Elektr. buitenspiegels
      Getint glas
      Radio/CD (CD30 MP3)
      Bestuurderstoel in hoogte verstelbaar
      Hoofdsteunen achter
      Lederen stuurwiel

      – Exterieur
      Bumpers in carrosseriekleur
      Buitenspiegels in carrosseriekleur
      Lichtmetalen velgen
      Metallic lak
      Trekhaak

      Kan iemand mij ook vertellen wat de kwaaltjes zijn van een Corsa C? En hoe is het blok? 1.2 met 80pk. Is het een beetje een betrouwbaar blok? En kan hij zn 3 jaar vooruit met deze auto?
      116k nu en elk jaar zo rond de 18k erbij? Dus over 3 jaar zn 170 duizend? Red dat blokje dit?

      #18075094
      Step-han
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 September 2010

        Ben er wezen kijken, echt een veel te hoge prijs voor deze Corsa. Wordt geleverd zonder bovag en/of garantie. 2 achterbanden zijn zogoed als glad, rechter spiegel heeft een tik gehad en de voorruit is aan vervanging toe. Ook laten de stiksels in de bijrijders stoel los.

        Opzoek naar een andere Corsa 5 deurs!

        #18075095
        richardschaeks
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2008

          de motoren zijn betrouwbaar!, zuinig (1.16 goed haalbaar) en redelijk pittig! ik ken iemand die al tegen de 250.000 erop hebben zitten met dat type motor en loopt nog steeds vlot(oktober 2004)
          minpuntjes, zover ik weet de waterlekkages naar de auto in komt veel bij deze autos voor!

          #18075096
          Step-han
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 September 2010

            Ik heb inmiddels een Corsa C eind 2005 3 deurs 1.2 twinport gekocht voor mn broer. Met 81.000 gelopen. Bij een opel dealer, altijd goed onderhouden etc. Afgeleverd met grote beurt, apk, en 6 maanden bovag.

            Auto heeft veel opties, airco, alles elektrisch, cruisecontrole, cd30 mp3 etc..

            Fototje;

            Hopen dat hij er een jaar of 4 in kan rijden ;), en inderdaad het blokje is aardig pittig voor een 1.2.

            #18075097
            combo c tour
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 July 2005

              nou ik heb een 1.6 maar daar is niks pittigs aan.
              om maar van het brandstofverbruik te zwijgen.

              heb voor deze een vectra-b met 2.0-16v gehad.
              deze was stukken zuiniger dan deze 1.6-8v.
              en dat terwijl de huiduge ook nog eens lichter is.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.