Aanschaf 2004 Opel Vectra 2.2 GTS Elegance Twijfel??!!??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Aanschaf 2004 Opel Vectra 2.2 GTS Elegance Twijfel??!!??

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Kano
    Deelnemer

@Sevenzins wrote:

Zo vandaag maar even gebeld met de garage over de Signum. Wat blijkt, de brandstofpomp is overleden. Hun hadden de auto ook steeds in de noodloop. Lijkt mij een prijzige reparatie (voor een bezitter). Voordeel is dat de nieuwe als het goed is niet zo snel meer kapot gaat.

als dit gerepareerd (vervangen) is, waarom geen tweede kans geven?

Sevenzins

Dat hebben we ook gedaan. Nadat ik gisteren te horen kreeg dat ze de auto aan het repareren waren kreeg ik vandaag te horen dat de sig spijkerhard verkocht is!! Kapot en wel.
        Volgens de garagist moest er teveel geld en tijd in gestoken worden, dus is die verkocht.
        Potvrdrrddr, dus zoeken we weer verder.

In duitsland staan er ook genoeg maar waar je vroeger keurig netjes je BPM kon laten berekenen moet je daar nu ook al voor betalen. Grrrrrr.

kammers85
        Deelnemer

als je nog een hele nette signum zoekt ??? automaat
          de mijne mag ook weg

maar zoals hier al is gezegt zal hij wel te veel hebben gelopen ( en ik weet zeker dat mijn super is onderhouden ) 163000
          automaat
          2006
          leder navi xenon
          pdc
          meedraaiende koplampen en bochtverlichting
          airco in de stoel en stoelverwrming en memory stoelen
          luxste versie op de dvd90 na en schuifdak

blok is een 2.8 v6 turbo
          met 19inch snowflakes
          irmscher spoiler
          en h&r veren

Florian
          Deelnemer

Minder voor je! Schijnt wel dat 1 op de 3 auto’s uit Duitsland een teruggedraaide km stand hebben, even iets om in je achterhoofd te houden.

Baba

@Sevenzins wrote:

In duitsland staan er ook genoeg maar waar je vroeger keurig netjes je BPM kon laten berekenen moet je daar nu ook al voor betalen. Grrrrrr.

Kijk hier eens: http://www.autoweek.nl/bpmcalculator” onclick=”window.open(this.href);return false;

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.