Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Aanmelden Opelforum
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 juni 2009 om 06:23 #17210344
Beste mensen,
nu melden er al een hele tijd een paar mensen zich aan die alleen maar hun spullen willen verkopen,ken dit nou niet anders:hmmz
als iemand zich moet registreren,kan die dan daarna niet evt eerst door gestuurd worden door een link ofzo naar “Stel je eigen ff voor”,i.p.v. maar gelijk naar de advertentie afdeling kan gaan.kweet niet of dit al een keer is neergezet,en of het mogelijk is.
er zijn naar het blijkt ook mensen die hier ook al eerder zijn geweest op het forum er niet meer op komen door gebr.naam en/of wachtwoord te zijn vergeten,maar dat kan gebeuren toch.
maar dan nog kan je je eigen ff voorstellen,en erbij vermelden dat je eerder op het Forum aktief was,en dan ken je oude ik evt op geschoond worden.
niks ten nadelen van die mensen,maar het is geen MarktPlaats natuurlijk.Groeten Denis
25 juni 2009 om 07:30 #17491757waarom is dit geen marktplaats? Als iemand iets hier neerzet dat voor
jou heel erg interessant is zou jij het niet kopen?voorsteltopics gaan hier ook gewoon de prullenbak in na een tijdje…
want heb jij je ooit voorgesteld? niets van te vinden.
Ik ben er niet eens benieuwd naar haha :P25 juni 2009 om 09:34 #17491758Kijk er zijn 2 kanten, er zijn mensen die zich voorstellen voor het verkopen en mensen die zich achteraf voorstellen omdat men die van ze verwacht. Wellicht dat er maatregelen kunnen worden genomen tegen mensen die zich niet/laat voorstellen omdat ze iets willen verkopen? Slotje op topic ofzo. En dan kun je wel zeggen, er komen toch mooie auto’s vandaan? Kan, maar deze staat vaak ook op Marktplaats, zoekt en gij zult vinden.
25 juni 2009 om 10:08 #17491759Daar heb je wel een punt DVO, maar er is ook een andere kant.
Zo kan ik me groen en geel ergeren aan bepaalde personen die in bepaalde topics alleen kunnen reageren met: Stel je eigen eerst even voor!
Als je dan echt niks anders te zeggen hebt, of nuttige informatie te vertellen hebt waar om gevraagd wordt, hou dan gewoon je mond.
En net wat Njoy-corsa zegt… het zal mij echt een zorg zijn of Jan Modaal nou 31, 50, of 102 jaar oud is en 30 vrouwen heeft of 1…
En die topics gaan toch meteen op slot, dus waarom zou ik me dan voorstellenThat’s my opinion ;)
25 juni 2009 om 11:00 #17491760origineel gepost door Njoy_Corsa
waarom is dit geen marktplaats? Als iemand iets hier neerzet dat voor
jou heel erg interessant is zou jij het niet kopen?voorsteltopics gaan hier ook gewoon de prullenbak in na een tijdje…
want heb jij je ooit voorgesteld? niets van te vinden.
Ik ben er niet eens benieuwd naar haha :Ptuurlijk is het in sommige gevallen best interesaant,dat ben ik met je eens hoor.
maar met dat ik me eigen niet heb voor gesteld kan kloppen,want het gaat niet verder terug dan 2007(maar dat had je al gezien:jerry
het verhaal is dat dus dat heel veel mensen zo reageren(ikzelf ook wel eens) op diegene die alleen maar wil verkopen.daarom heb ik dit neergezet,en die punten die er nu uitkomen van de reactie’s kunnen misschien toch helpen;)25 juni 2009 om 14:37 #17491761Pas bij een minimum aantal posts gebruik kunnen maken van de te koop topics.
Wordt ‘ie ergens anders geplaatst dan gelijk verwijderen.gr
Danny
25 juni 2009 om 15:26 #17491762origineel gepost door Stender
Kan, maar deze staat vaak ook op Marktplaats, zoekt en gij zult vinden.Dat is wel zo ja, maar vooral met onderdelen heb je toch te maken met een bepaalde doelgroep.
Die dingen raak je gewoon sneller kwijt op een forum dan op marktplaats.
Ik zie bij bepaalde soort velgen ook vaak als reactie staan “Ik zou het proberen op het volkswagen forum”, of iets dergelijks. Als die persoon dat probeert, dan zal die zich ook alleen maar daar aanmelden om te velgen te verkopen en dan weer vertrekken.
Ik zie het probleem niet, zolang zij iets verkopen wat jij graag wilt hebben, dan is het toch alleen maar mooi dat je het lekker snel hier via het forum hebt gevonden? Of de verkoper hier nu net 5 minuten geleden is aangemeld of dat die hier al 100 jaar zit, dat maakt dan toch niet uit?
25 juni 2009 om 16:49 #17491763origineel gepost door Omega2.2-16v
Pas bij een minimum aantal posts gebruik kunnen maken van de te koop topics.
Danny
leuk… werkt alleen niet als er topic worden verwijderd om
het forum op te schonen ;)26 juni 2009 om 10:29 #17491764origineel gepost door Omega2.2-16v
Danny
:thumbup
26 juni 2009 om 11:16 #17491765origineel gepost door TedMechanic
origineel gepost door Stender
Kan, maar deze staat vaak ook op Marktplaats, zoekt en gij zult vinden.Dat is wel zo ja, maar vooral met onderdelen heb je toch te maken met een bepaalde doelgroep.
Die dingen raak je gewoon sneller kwijt op een forum dan op marktplaats.
Ik zie bij bepaalde soort velgen ook vaak als reactie staan “Ik zou het proberen op het volkswagen forum”, of iets dergelijks. Als die persoon dat probeert, dan zal die zich ook alleen maar daar aanmelden om te velgen te verkopen en dan weer vertrekken.
Ik zie het probleem niet, zolang zij iets verkopen wat jij graag wilt hebben, dan is het toch alleen maar mooi dat je het lekker snel hier via het forum hebt gevonden? Of de verkoper hier nu net 5 minuten geleden is aangemeld of dat die hier al 100 jaar zit, dat maakt dan toch niet uit?
Ergens heb je gelijk, maar dit is een forum, geen verkoopsite
26 juni 2009 om 13:07 #17491766kijk dan niet in de verkooptopics :agent
26 juni 2009 om 13:13 #17491767origineel gepost door Omega2.2-16v
Danny
Tja dat kan ook, ik zat op een forum daar doorliep je 3 fases als je lid werd. Eerst kon je alleen in het voorstel topic een topic openen, dus moest je je wel voorstellen. Dan ging de 2e fase in, het hele forum kwam vrij incl de marktplaats alleen kon je daar alleen lezen en antwoorden, niks plaatsen, en de 3e fase, na 10 posts kon je ook topics maken in de marktplaats.
29 juni 2009 om 18:34 #17491768origineel gepost door Njoy_Corsa
origineel gepost door Omega2.2-16v
Danny
het forum op te schonen ;)denk dat het wel kan aangezien je teller op je aantal posts blijft staan
29 juni 2009 om 19:04 #17491769Bij de AstraTuningClub forum is het zelfs verplicht je eerst voor te stellen. Doe je dit niet dan wordt gewoon je account op slot gegooid. :vertag
Dit hebben we gedaan omdat we willen weten wie zich aanmeld en mensen ook graag terug willen zien.
Hoe vaak gebeurdt het niet dat iemand een vraag post (die weekelijks terugkeert), en zodra deze persoon antwoord heeft zijn gezicht niet meer laat zien ?Als een persoon niet eens de moeite kan nemen om zich voor te stellen moet ie lekker ergens anders gaan kijken.
Gr. Arjan
29 juni 2009 om 19:42 #17491770Aan de ene kant heb ik zoiets als ze zich aanmelden om iets moois te verkopen,ok prima is iemand anders weer blij,maar:
Ik heb het hier opt forum gehad dat ik verschillende keren op een set velgen gereageerd heb,met u2u en in het topic,maar daar werd niet op gereageerd en de u2u werd niet gelezen,dan ga je verder kijken en dan zie je dat die persoon al maanden niet op het forum is geweest,leuk hoor,stelletje…….29 juni 2009 om 20:06 #17491771Oja waar ik schijt ziek van wordt van die mensen die altijd zo intr. doen, van stel je eens voor,enz terwijl die gene soms al jaren lid is,mensen die hier al wat langer komen weten dat er een keer heel veel post per ongeluk verloren zijn gegaan,en dat er wel eens wordt opgeschoond,dus mensen die 2 jaar geleden 30 post haden hebben misschien nu niks meer!!!!
30 juni 2009 om 08:51 #17491772origineel gepost door Omega2.2-16v
DannyIk lees alle dagen op het forum, maar post zeer weinig.
Aan het aantal posts kun je iemand niet beoordelen vind ik.30 juni 2009 om 10:37 #17491773origineel gepost door belgian.opel
Aan het aantal posts kun je iemand niet beoordelen vind ik.Klopt.
Maar wat hierboven gezegd wordt, als iemand dan interesse heeft dan krijg je geen reactie. Heb maanden geleden, voor de Manta, gereageerd op een Rekord D coupé hier op het forum van zo’n eendagsvlieg, niks meer van teruggekregen.
Misschien een optie om e-notificatie (als het werkt) standaard in te stellen bij het aanmelden?
30 juni 2009 om 16:28 #17491774origineel gepost door belgian.opel
Aan het aantal posts kun je iemand niet beoordelen vind ik.Wel als ‘tie gelijk z’n auto en/of onderdelen te koop zet bij de eerste de beste post.
Ebay en/of Marktplaats wordt door de meesten hier druk bezocht als ze wat nodig hebben of het wordt hier bij “Gevraagd” neergezet.
Daar zijn die site’s voor en als je je hier op het Forum aanmeld ben je een liefhebber lijkt mij:hmmz en ga je niet gelijk je spullen te koop zetten;)gr
Danny
1 juli 2009 om 07:32 #17491775Originally posted by Njoy_Corsa
Danny
het forum op te schonen ;)Klopt…ooit was ik hier ook een 3/4 sterren member…
Laatst zag ik nog dat er lomp werd gereageerd van stel je ns voor op iemand wiens naam ik nog kende van het ‘oude’ forum. Je weet wel van voordat opel-forum een streepje ertussen kreeg Vroegah….good times!2 juli 2009 om 12:47 #17491776Ik geloof dat mijn voorstel topic ook wel ‘verschwunden ist.’
Op zichzelf heb ik er eigenlijk niet zo’n moeite mee als mensen hier alleen maar komen om iets te verkopen. Het moet alleen geen handel worden. Iemand die bijv. van z’n met bloed zweet en tranen gerestaureerde c-kadett af wil en hem alleen wil verkopen aan een liefhebber zal het eerst dit soort forums aandoen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.