Forumindex › Forums › Modellen › Astra › aankooptips x20xer opc
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 mei 2010 om 10:31 #17220854
ligt misschien helemaal aan mij, mar ik vind hem er helemaal niet OPC-achtig uit zien ;)
6 mei 2010 om 10:47 #17667386als je goed kijkt we velgen,spoiler, en stoelen
6 mei 2010 om 12:18 #17667387origineel gepost door xladage
ligt misschien helemaal aan mij, mar ik vind hem er helemaal niet OPC-achtig uit zien ;)Is de Astra OPC 1, deze heeft op bovengenoemde extra’s een andere voorbumperlip
6 mei 2010 om 17:37 #17667388Niet aan beginnen, vermogen gaat je tegenvallen…. ga voor een OPCII als je buidel het toelaat.
6 mei 2010 om 17:40 #17667389Eerst proefrijden zou ik zeggen, valt het vermogen je tegen dan niet kopen.
Heb er altijd heel graag in gereden, vermogen heeft ie wel. XER heeft toeren nodig voor lekker van zijn plaats te komen. Onderin is de motor niet zo sterk, maar eenmaal op de 4500 toeren dan gaat ie wel los hoor.De mijne zwarte edition had destijds 235.000 km gelopen en liep nog super!!!
6 mei 2010 om 20:37 #17667390Het is gewoon een hele mooie auto maar idd voor de power hoef je t niet te doen :thumbup
7 mei 2010 om 09:27 #17667391Met die kilometerstand lijkt die niet duur, maar eerst goed bekijken en proefrijden.
Vaak mankeert er vanalles aan en zijn ze al afgetrapt.
Heb er ook een stuk of 5 bekeken voordat ik mijn OPCI heb gekocht.
En wat beterft het vermogen, tja vermogen kan je nooit genoeg hebben eigelijk. Onderin de toeren doet i niet veel idd. maar vanaf de 4000 toeren gaat i er toch wel behoorlijk vandoor.
Zelf vind ik het overall toch een hele fijne auto.7 mei 2010 om 15:08 #17667392Direct een OPCII kopen ;) ik heb er nog een in de aanbieding… prijs is over te praten…
Wel iets duurder maar ook veel exclusiever… en 80PK meer…
7 mei 2010 om 20:02 #17667393Vette bak blijft t…
7 mei 2010 om 20:13 #17667394origineel gepost door OPC Turbo
Direct een OPCII kopen ;) ik heb er nog een in de aanbieding… prijs is over te praten…Wel iets duurder maar ook veel exclusiever… en 80PK meer…
en dan maar hopen dat de volgende eigenaar hem mooi orgineel houd in plaats van lopen verkrachten met tuppenware troep en kermis verlichting erop.
blijft een mooie auto zo’n opc 2:thumbup
7 mei 2010 om 21:37 #17667395Tuurlijk is een opc2 een stuk mooier en sneller.
Ook ikzelf vind de z20let een ontzettend soepel en krachtig blok.
Maar we moeten ook even rekening ermee houden dat zijn budget een opc2 misschien niet toelaat.Dus als er iemand is die hem wat tips kan geven over een opc1, want dat is de vraag.
Ikzelf durf er niet al te veel over te zeggen, maar volgens mij zijn het wel goede auto’s.8 mei 2010 om 07:49 #17667396Volgens mij hoef je bij een OPCI niet bang te zijn voor andere dingen als bij een gewone Astra G… alleen ff uitkijken dat hij niet “afgetrapt” is…
D-riem moet optijd vervangen zijn
Auto moet er netjes uitzien
Auto moet goed onderhouden zijn
Let op roest bij de achterwielkasten
Let op dat het stuurhuis niet lektHij moet gewoon lekker fris rijden en er goed uitzien… net zoals elke andere auto.
9 mei 2010 om 06:45 #17667397En als hij een beetje onregelmatig stationair loopt, dit hoort bij deze motor.
Heb er zelf 2 gehad en deze hadden het allebei. Heeft met de “wildere” nokkenasen te maken van het blok.
Mijn ervaring is dat het een sterk blok is in ieder geval, maar je ben natuurlijk afhankelijk van de vorige eigenaar. Heeft ie op tijd z’n beurtjes gehad, en niet constant mee liggen blazen!!
Uitlaatspruitstuk wil ook wel eens scheuren, zit een ander spruitstuk op als bij een “gewone” astra.En de reacaro stoelen zitten heerlijk!!!
Succes met de zoektocht.Mischien is dit wat, deze is van eerste eignaar! Prijs moet nog wel wat mee kunnen hoor. Gewoon eens bellen of mailen. Die biedingen zegt niets.
http://link.marktplaats.nl/334223757
Gr Ron
9 mei 2010 om 08:32 #17667398origineel gepost door ronOPC1
En als hij een beetje onregelmatig stationair loopt, dit hoort bij deze motor.
Heb er zelf 2 gehad en deze hadden het allebei. Heeft met de “wildere” nokkenasen te maken van het blok.
Mijn ervaring is dat het een sterk blok is in ieder geval, maar je ben natuurlijk afhankelijk van de vorige eigenaar. Heeft ie op tijd z’n beurtjes gehad, en niet constant mee liggen blazen!!
Uitlaatspruitstuk wil ook wel eens scheuren, zit een ander spruitstuk op als bij een “gewone” astra.En de reacaro stoelen zitten heerlijk!!!
Succes met de zoektocht.Mischien is dit wat, deze is van eerste eignaar! Prijs moet nog wel wat mee kunnen hoor. Gewoon eens bellen of mailen. Die biedingen zegt niets.
http://link.marktplaats.nl/334223757
Gr Ron
Dat lijkt een mooie eerlijke als ik de advertentie en foto’s zo zie…
NAP klopt (volgens MarktPlaats)
Blauw (is naar mijn mening eigenlijk de enige juiste kleur)
Nette duidelijke advertentie en Vlagtwedde wonen alleen eerlijke mensen ;) haha (heb mijn halve familie daar)
9 mei 2010 om 08:58 #17667399die uit opc uit vlagtwedde is zeker een aanrader, is van een echte liefhebber
(heeft ook een speedster)
ik heb die auto nog nooit vies gezien, en ik zie hem bijna dagelijks
hij is van een ex-collega van mijn zwager, en die vertelde wel eens hoe verschrikkelijk zuinig hij er op is10 mei 2010 om 20:12 #17667400Hoii, alles is te koop dus mijn Astra opc 1 ook (A)
Staat nog maar net 15 duizend km op het blokje en ziet er nog super uit! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.