Aankooptips corsa D

Forumindex Forums Modellen Corsa Aankooptips corsa D

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    harryastra

Heb een afspraak staan om morgen naar de volgende auto te gaan kijken, maar waar moet ik op letten bij een corsa D sport?
      http://www.dealeroccasions.eu/autopagina.php?id=ac1690&auto_id=576940&page=3&zmerk=&znomerk=&zmodel=&zcarros=&ztrans=&zbrand=&zprijs=&zprijs_van=&zprijs_tot=&zbouwjaar=&zbouwjaar_van=&zbouwjaar_tot=&zstatus=&zsoort=&zweergave=1,2,3,5,6,7,8,9,10&zmarge=&znomarge=&test=&order=merk&alfabet=ASC&order_oud=merk&template=&sortmerk=
      Heeft er toevallig iemand ervaringen met het autobedrijf?

Vind wel dat de afleverkosten hoog zijn: 699:o

Alvast bedankt,

Groeten Harryastra

Ezaag

Nee heb geen ervaring met die garage maar vind het wel een erg mooie auto..

Kon ook niks echt zien wat niet netjes is.. Ja aflerverkosten vind ik altijd iets stoms…
        heb altijd het idee dat ze het in hun eigen zak stoppen. En voor wat je vloeistoffen nakijken?
        dat ken je denk ik ook zelf :)

succes morgen en we horen het wel als je hem neemt :D

harryastra

Bedankt voor je reaktie, zo op de foto’s lijkt het mij ook een nette auto toe. Maar zou toch nog graag van iemand willen weten wat de punten zijn waarop ik moet letten. En die afleverkosten zal ik er wel vanaf proberen te praten:P indien de auto mij aanstaat en ik nog een beetje goede inruilwaarde weerkrijg voor mijn Corsa B uit ’99

Ezaag

ja als je geen goeie inruil krijg zou ik hem gewoon op mp zetten :) daar krijg je volgens mij altijd meer voor dan bij een garage.. Maja weet niet hoe graag je ervan wilt natuurlijk en hoe de staat is van je corsa…

Maar volgens mij bepalen ze altijd die aflerkosten altijd zelf.. bij een garage hier is het altijd 250 euro :s maakt niet uit wat voor auto je koopt dus volgens mij is het pure onzin

Fearless
            Deelnemer

Afleveringskosten…je betaald dan gewoon voor een fatsoenlijke beurt. Zodat je de eerste 15.000 kan rijden zonder olie en alles te hoeven vervangen…

Mooie wagen trouwens.

Bij de Corsa Dtjes nog geen apparte dingen tegen gekomen. Alleen wat kleinigheidjes zoals de achterruit verwarming waarvan enkele banen uitvallen.
              Komt door de plastic kap die op die lijnen gaat schuren.
              Maar dat is simpel te repareren met speciale lijm.

1 keer een corsa d meegemaakt die sporadisch niet meer aan te krijgen was. En als die niet wou starten begonnen de alarmlichten te knipperen… Na het vervangen van een hele dure computermodule was dit probleem over.

harryastra

Okee, dus verder niet echt punten waar ik op kan letten op motorisch gebied. Voor de punten die jij noemt ben ik niet bang, wil er toch garantie op hebben.

X.otic
                Deelnemer

Als eerste wil ik zeggen dat ik het een erg mooie auto vind!
                  Bij mijn astra wilden ze me ook 400€ rekenen voor afleverkosten. Ik heb toen gezegd dat ik hem mee nam zoals hij daar stond. Ik heb hem zelf nog eens goed gewassen en een beurt gegeven. Ik zou de afleverkosten er dus af praten, want ik heb het idee dat ze hier nog wat extra op willen verdienen.

harryastra

Ben wezen kijken en een stukje gereden, rijdt echt super:thumbup. Alleen toen we het over de inruilwaarde van mijn corsa B ’99 gingen hebben sprongen de tranen in mn ogen. Kreeg er bijna nog minder voor dan wat de APK mij alleen al vorig jaar kostte:argue. Heb nog geen beslissing genomen, maar denk dat ik mijn eigen corsa particulier moet zien te verkopen.

Ezaag

ja wat wou ie er voor geven als ik vragen mag?
                      En heb je die nieuwe gekocht? of dat nog niet?

Klopper

Mijn gok gaat uit naar de 150 euro :P Die rare lui proberen altijd zoveel mogelijk winst te maken tegen de rand van acceptatie aan…

Ezaag

Hahahaha 150 euro?
                          kwa zal wel iets meer zijn toch?

500? denk ik

kaneelschep
                          Deelnemer

Als ze mij een raar laag bedrag voor eigen auto zouden bieden terwijl de koop al bijna rond is ben ik in staat de hele deal af te breken. Zeker met 700 euro afleveringskosten hee… Zat auto bedrijven die zonder met hun ogen te knipperen een Corsa B nog voor 1500 euro kwijt proberen te raken terwijl ze er de vorige eigenaar 200 euro inruil voor gegeven hebben.

In die euforie van een nieuwe auto kopen nemen mensen vaak rare beslissingen en daar maken ze gewoon gebruik van bij sommige garages.

harryastra

Kon er nog 700 euries voor krijgen, terwijl het toch een leuk wagentje is met airco. En de apk heeft me vorig jaar ook nog 600 gekost. denk dat ik deze maar laat schieten, tenzij ik mn eigen snel particulier kan verkopen.

bjornspiering
                              Deelnemer

nou zonder van je corsa!
                                als je er vorige jaar nog 600 euro heb ingepompt.
                                heb zelf een astra G waar ik 3000 euro in heb gegooit door ecu (laten vervangen) en de cilinderkop laten reviseren dus hij rijdt weer als nieuw. ben ook van plan om een nieuwe auto te gaan halen maar dan de corsa D Ecoflex.
                                maar ik ga die kosten er nooit weer uithalen dus ik wacht nog even en dan kijken ik over een jaartje of 2 wel weer want mijn astra g is nog in super staat.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.