Aankooptips Corsa C GSI Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Aankooptips Corsa C GSI Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 4 februari 2011 om 05:31 #17232161 Raymon830 Lid sinds:9 November 2009 Door bepaalde prive situatie moet ik mijn corsa b gsi project stoppen. Nou wilde ik ook niet meteen tever terug zakken qua luxe en model. En is mijn oog gevallen op een corsa c gsi uit 2003. Met airco cruise control alles erop en eraan en nog compleet origineel. Maar wat zijn de punten bij een C GSI waar je naar moet kijken die van een B kan ik ondertussen al dromen. Alvast bedankt mannen 4 februari 2011 om 16:42 #17810601 theowenDeelnemer Lid sinds:7 April 2006 Homokineten stuurpomp Maar er staan wel meerdere topics hier op het forum dus kijk daar ook eens Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen