Aankoop tips Astra H TwinTop gevraagd

Forumindex Forums Modellen Astra Aankoop tips Astra H TwinTop gevraagd

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    cano666

Hoi allemaal,

ik heb tot nu toe alleen maar opel gereden en nooit spijt van gehad. 2 maanden terug heb ik mijn astra g coupe weg gedaan voor een audi tt. Daar heb ik nu zo veel spijt van dat ik weer terug ga naar opel. Heb een mooie astra twintop op het oog het gaat om een astra uit 2008 met 60k op de teller verder is het een klein blokje 1.6 16v. Waar moet ik op letten bij aanschaf van zo een auto ? heeft iemand tips voor mij? Verder wil ik weten of ik de beeldscherm van de bc op deze auto kan vervangen voor een kleuren beeld.

Groet
      Cano

johanhummer9
      Deelnemer

als je problemen krijgt met het dak, daar word je niet vrolijk van.
        cabrio delen ziij nogal prijzig en bij die twin tops kan er nog weleens wat gebeuren.

en ik denk dat je wel minimaal een 1800 wil maar je kan natuurlijk ook eerst even proefrijden met die 1600

Opeltje17
        Deelnemer

Beeldscherm kan je gewoon vervangen voor een CID(color info diaplay)

Verder denk ik ook dat de 1.6 een beetje ondermaats is(tenzij het een turbo is) maar een proefrit zal dat zeker uitwijzen.

cano666

Heb liever een 1.8 maar heb morgen vroeg een proefrit met de 1.6 misschien bevalt me dat wel. Verder heb ik veel over het dak gelezen maar heb toch liever een twintop dan een andere uitvoering.

miraltje
            Deelnemer

veel problemen zijn opgelost bij specifieke terugroep-acties of tijdens onderhoudsbeurten,degene met problemen en eventuele gevolgschade hebben slecht of geen onderhoud gehad

kortom laat de garage garanderen dat alle terugroep acties uitgevoerd zijn en laat ze dit zwart op wit op papier zetten.

problemen

1e uitvallen 3de remlicht in de koffer(valt van de carroserie af)
              2e defecte flap motoren
              3e kabelbreuk in de kabelboom dak
              4e cim module (astra H algemeen
              5e niet goed sluitend dak waardoor er waterdruppels in het interieur komen

het dak moet soepel in 1 keer open en dichtgaan,doet het dak dit niet laten staan=bodemloze put.

cano666

Bedankt Miraltje hier heb ik veel aan.

Groet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.