Aankoop Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Aankoop Insignia

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18197449
    cocker
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 May 2013

      Je moet wel geregistreerd zijn!! Ik heb persoonlijk een aantal gegevens moeten ingeven als ik me nog goed kan herinneren?

      #18197474
      Jram
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 December 2013

        Ik hoefde allen het kenteken en het chassisnummer op te geven, vervolgens waren alle gegevens inzichtelijk.

        #18197475
        Remonija
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 October 2013

          Heb mezelf ook geregistreerd, Chassisnummer pakt hij wel, maar kenteken niet, stuur wel ff een mail naar ze

          #18197476
          Jram
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 December 2013

            Vandaag even me ramen laten blinderen en daar stond hij goed in het licht dus meteen even een goed rondje gedaan.
            Nu viel me op dat in beide koplampen druppels aan de binnenkant van het glas zaten. Iemand hier bekend mee?
            Moet over een week toch terug naar de dealer omdat er een streep door me beeldscherm heen loopt (dvd800), misschien dat ik dit ook meteen kan aankaarten? :(

            #18197477
            GM-Tuningparts
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 July 2005

              @Jram wrote:

              Vandaag even me ramen laten blinderen en daar stond hij goed in het licht dus meteen even een goed rondje gedaan.
              Nu viel me op dat in beide koplampen druppels aan de binnenkant van het glas zaten. Iemand hier bekend mee?
              Moet over een week toch terug naar de dealer omdat er een streep door me beeldscherm heen loopt (dvd800), misschien dat ik dit ook meteen kan aankaarten? :(

              Zullen ze waarschijnlijk weinig tot niks aan doen.
              Kan voorkomen condensvorming bij koplampen / achterlichten en er is ook weinig tegen te doen.
              De een heeft hier wel last van de ander niet.
              De een links de ander rechts.
              ( Staat ook bij opel in het instructieboekje dat dit kan optreden )
              Is hier in nederland door dit klimaat hier een veel voorkomend probleem wat helaas
              niet helemaal te voorkomen is.
              Gaat er meestal ook vanzelf weer uit als het weer wat warmer wordt.

              #18197478
              Jram
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 December 2013

                Dan kaart ik dat niet aan en ga ik alleen voor het beeldscherm

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.