Aankoop B2 y20dth

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Aankoop B2 y20dth

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    robert1970
    Deelnemer

Hallo allemaal,
      Donderdag as ga ik kijken naar een B2 station y20dth met 230.000km uit 2001, Ik heb al via de foto’s op de achterklep onder de ruitenwisser een roestplek gezien wat helaas wel vaker gebeurd.
      Maar zijn er andere dingen waar ik opletten moet, B2 heeft net nieuwe apk gehad.
      Als de Achterklep het enige is om te laten spuiten doe ik het ervoor.
      mocht ik tot koop over gaan zal ik zeker foto’s plaatsen.

Ik wacht jullie reactie’s af:thumbup

Groet Robert

Erwin1987
      Deelnemer

volgens mij waren bij de diesels de brandstof pomp tussen de 150.000 en 200.000 aan de beurt, als dat zo is ff kijken of ie vervangen is( weet niet zeker of het deze diesel is)

voor de rest zeg ik http://www.opelvectra.info

Erwin

robert1970
        Deelnemer

Hey Erwin,
          Bedankt voor je reactie, maar het gaat niet door, jammer hoe iemand een opel kan mishandelen.:cry
          Het deed me zeer hoe deze vectra er bij stond,uitgeleefd van hier tot tokyo.

Maar Maar uh
          Yes, we zijn wel weer geslaagd.:D
          Zaterdag as gaan we onze nieuwe aanwinst ophalen.
          een B2 diamond x18xe1 4drs sedan en ja ook met houtinleg en net met 102000 op het klokje, en ja je raad het hij is van een oud mannetje geweest. eh ja hij ruikt nog naar een bejaarde.
          We hebben hem ook daar op de brug gezien en de originele fabrieksparafine zat er nog onder.
          Gewoon nog in nieuwstaat.
          Als ik de DB Riem en een beurtje heb uitgevoerd, en als alles er weer in zit zal ik de foto’s plaatsen.
          Tja het Opel logo zit nou eenmaal op het netvlies gebrand, en dat krijg niet meer weg.:angel
          Groet Robert

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.