aankoop astra h 1.9gtci

Forumindex Forums Modellen Astra aankoop astra h 1.9gtci

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    autogekske

Goedenavond

Ik ben van van plan een astra h te gaan kopen.nu heb ik er vanavond een gezien reed goed leek eigenlijk een goede auto.een probleem toen ik een testrid ging maken was de tank leeg man zei gooi er voor een tientje in.had ik gedaan maar toen ik aan het rijden was bleef op het schermpje telkens staan rijbereik 0 km dit bleef terug komen.de man zei komt omdat je ze weinig getankt hebt.maar mij leek dit niet te kloppen lijkt me dat de auto wel updatet als het ware.hoop dat jullie me kunnen helpen.of dit klopt of dat het gewoon een storing is.verder mischien nog tips waar ik op moet Letten bij aankoop bij dit type motor en de astra h alvast bedankt

autogekske

Niemand tips

theunm

dat van die tank komt mij bekend voor.
          gevalletje te weinig bijgevuld. ook bij een pomp aan de snelweg even beetje erbij om thuis te komen.

had in die tijd een tankpas voor 1 merk thuis volgegooid daarna alles ok.

tips heb ik niet voor je auto viel mij zwaar tegen.
          en na 40 min al beginnen dat er nog geen reacties zijn helpt niet

autogekske

Hoi mensen vandaag nog een astra bekeken maar weetniet of dit hem word.heb een korte vraag gaat om de 1.9cdti een uit 2005 en een uit 2006 101 pk allebei.wanneer moet bij deze motoren de distributieriem vervangen worden.is dit om de 120.000 km of 150.000 km.lees verschillende dingen op Internet zou fijn zijn als jullie mij konden helpen.alvast bedankt

Anoniem

Dat kan haast niet, de 101 pk versie is een 1.7…. Verder staat in het Astra board enorm veel info over de aanschaf van deze auto en tips over de motor.. Veel lees plezier! Hoop dat je een leuke auto kunt scoren..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.