aankoop astra

Forumindex Forums Modellen Astra aankoop astra

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Martijn_84
    Deelnemer

Goeiemiddag allen,

Na me eigen net voorgesteld te hebben meteen een vraag in de groep gooien.

Ik heb 2 Astra’s op het oog namelijk een 1.3 CDTI ecoFLEX Business edition uit 2011 en een 1.7 CDTI Cosmo + Executive uit 2012.
      Wat zijn de dingen waar ik op moet letten bij aankoop en welke zouden jullie kopen en waarom?

Supermotard
      Deelnemer

Martijn, welkom.

De echte problemen weet ik niet.
        Ik heb een 2.0 cdti gekocht. Waarom?, geen m32 bak die toch wel vaak problemen geeft.
        Ben je een echte Opel liefhebber kijk dan even op marktplaats (staat die van mij te koop). Astra Sportstourer 2011 met bijna alle opties. Opc-line, Leer, 19 inch, Xenon, Flexride en ga zo maar door. Zijn bijna niet te vinden.
        Gr

Martijn_84
        Deelnemer

Hebben beide types een m32 bak eronder zitten dan?

Supermotard
          Deelnemer

Alleen de 1.7, de 1.3 niet volgens mij!.
            Maar dat is voor mij wel 1 van de reden geweest, en natuurlijk het vermogen.
            Het is best wel een zware auto dus je wil ook nog wel een beetje voor uit komen.

bart-gsi
            Deelnemer

beide hebben denk ik wel een 2 massa vliegwiel..
              die dingen zijn best prijzig om te vervangen… je kunt voelen en horen wanneer die versleten/kapot is..
              een 2 massa vliegwiel dempt trillingen van de motor zodat die niet door je aandrijflijn voelbaar zijn
              je kan die ook horen als die bij starten en uitzetten van je motor gaat tikken…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.