Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Aankoop after-market cruise control
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 december 2011 om 22:20 #17243827
Is het mogelijk om deze cruise control simpel te laten monteren door mijn garagist? Of moeten er een hoop aanpassingen gebeuren waar ik nog dagen zoet mee ben?
http://auto-diversen.tweedehands.net/opel-onderdelen/cruisecontrol-opel-astra-g-omega-b-vectra-b.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ergens had ik gelezen dat deze enkel voor de dieselmotoren bedoeld zijn, klopt dit? Zelf heb ik een X20XEV.
2 december 2011 om 19:03 #17949333Vind ik erg duur voor zo’n hendel.
Heb het er bij mij in gehad. (komt wel weer erin hoor :P)Maar bij electronische gasregeling heb je alleen maar een hendel nodig.
Bij een conventionele gasregeling heb je een cc unit nodig
2 december 2011 om 19:21 #17949334hij heeft geen E gas dus dat wordt al meer dan alleen een hendeltje mark …
verder heeft hij wel gelijk je hebt ze voor veel minder genoeg staan op MP
maar voor de X20XEV ben je ook nog een Servo, een gaskabel, een 4p rem schakelaar, en een 2p koppelings schakelaar nodig.ik zou zeggen check eerst eens of die vec van je wel is voorbereidt
onder de ABS hoort een dikke stekker te liggen met een dop erop
en achter je zekering paneel een klein wit afgetaped stekkertje
en dan als laatste achter je stuurkappen een los stekkertje bij je richting aanwijzer
king:3 december 2011 om 23:09 #17949335@sjouke wrote:
hij heeft geen E gas dus dat wordt al meer dan alleen een hendeltje mark …
verder heeft hij wel gelijk je hebt ze voor veel minder genoeg staan op MP
maar voor de X20XEV ben je ook nog een Servo, een gaskabel, een 4p rem schakelaar, en een 2p koppelings schakelaar nodig.ik zou zeggen check eerst eens of die vec van je wel is voorbereidt
onder de ABS hoort een dikke stekker te liggen met een dop erop
en achter je zekering paneel een klein wit afgetaped stekkertje
en dan als laatste achter je stuurkappen een los stekkertje bij je richting aanwijzer
king:Toppie aanvulling op mijn korte bondige reactie :thumb
Overigens. Indien aanwezigheid van stekker onder de CC en bij je tellerbak. Dan hoeft de 4polige remschakelaar niet perse!
Ik heb deze namelijk ook niet hoeven te vervangen en de rem werkte wel met mijn ABS. In mijn geval was de remschakelaar al onderdeel van de uitbreiding ;) (bron: Uiteraard wim ;) ) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.