Aankoop advies gevraagd Opel Vectra GTS 2.2-16V DTI

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Aankoop advies gevraagd Opel Vectra GTS 2.2-16V DTI

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    ossenaar

hallo ik heb nog geen opel maar wilde eerst wat informatie van wel opelrijders opdoen
      ik wil een opel vectra 2.2 dti gtc diesel kopen hier zit een automaat in
      nu lees ik veelal verschillende verhalen slechte en goede hij heeft al 150.000 gelopen maar is opel dealer onderhoude
      is het veilig deze wagen te kopen? waar moet ik op letten en dat verhaal van koelvloeistof in de bak kan dat nog gebeuren of zou dat al gebeurt moeten zijn ?
      hopelijk krijg i van jullie meer te weten het is een prachtige wagen

mvg Fabian

Andre_Ede

Fabian,

wat ga je nu kopen een Astra GTC een Vectra GTC die bestaat niet.

ossenaar

sorry sorry idd nog vrij opel onbekend mijn fout het is een
          Opel Vectra GTS 2.2-16V DTI met automaat bak dealer onderhouden 150.000 op de klok

gwriemersma
          Deelnemer

150k is voor een diesel niet teveel heb zelf bijna 200k met verschillende VEC’S met de Y2.2DTR gereden en kan niet anders zeggen dan dat het een heerlijke motor is beetje gedateerd oke niet de meest soepele maar krachtig genoeg en heb zelf in al die kilometers eigenlijk nooit problemen gehad
            Een grote schoonmaak beurt van de egr en wervelkleppen kan bij deze motoren nooit geen kwaad

heb ook in een GTS automaat gereden en vond het een heerlijke combi ik miste alleen de ruimte van de SW

ossenaar

hoeveel moeten ze mee kunnen met goed onderhoud.?
              en hoe zit het met de automaat lees slechte verhalen erover maar ook goeie iets met koelvloestof in de bak ofzo

gwriemersma
              Deelnemer

Heb mijn B op bijna 400k staan en mijn C staat op 275k
                Het enige onderhoud aan de motor is wat ik uitvoer is tussen iedere 15k tot 25k olie filters

Voor een degelijk oordeel over de klachten van de bak heb ik er te weinig km mee gereden maar mijn bevindingen over de km die ik gereden heb zijn prima fijne bak prima combi

ossenaar

dankje wel ga morgen maar eens kijken dan!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.