Aanhoudend probleem met versnellingsbak – Opel Movano 2018 semi-automatisch

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Aanhoudend probleem met versnellingsbak – Opel Movano 2018 semi-automatisch

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    nick flameyn
    Deelnemer

Beste,

Ik bezit een Opel Movano van bouwjaar 2018, 170 pk, met semi-automatische versnellingsbak.
      Sinds enige tijd ervaar ik ernstige problemen met de schakeling, voornamelijk tussen de 2e en 3e versnelling. In veel gevallen kom ik bij een rood licht tot stilstand terwijl de wagen nog in 3e versnelling staat. Hij probeert dan wel om terug te schakelen naar 2e of 1e versnelling, maar dat lukt vaak niet.

Ik ben reeds twee keer bij een Opel-garage langsgeweest om dit probleem te laten nakijken. De garage heeft de olie van de versnellingsbak ververst en het systeem opnieuw ingelezen. Helaas heeft dit geen verbetering gebracht.

Gezien dit een potentieel gevaarlijke situatie is in het verkeer én het probleem blijft aanhouden, ben ik op zoek naar verdere hulp of een structurele oplossing.

Graag hoor ik wat jullie kunnen aanraden als volgende stap. Alvast bedankt voor uw tijd en ondersteuning.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.