Ik sinds enkele dagen geen verlichting op mijn aanhangwagen als deze aan de auto koppel.
Onderzoek heeft uitgewezen dat de trekhaak module (linksachter in de kofferruimte) zou niet meer functioneren.
Ik ben bij de Opel dealer geweest en die kan mij een pakket leveren met kabels, stekker e.d. waarbij ook een module inbegrepen is.
Mijn Opel Astra 1.9 heeft een duits kenteken aangezien ik in Duitsland woon, maar wel mijn koopwoning te koop heb staan en zodoende regelmatig met auto en aanhangwagen reis i.v.m. verhuizing. Bouwjaar: 02 mei 2007. Wij hebben de bekabeling tot de module gecheckt. Daar zit wel spanning. Op de aansluiting bij de trekhaak zit helemaal geen spanning.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het niet functioneren van de verlichting van de aanhangwagen kan oplossen?
Als ik bij de Opel dealer het eerder genoemde pakket afneem en de verlichting doet het alsnog niet dan ben 115 euro kwijt aangezien ze elektronisch producten niet terugnemen. Via Onderdelenlijn heb ik een module voor 90 euro aangeboden gekregen, maar zal deze trekhaak module wel goed zijn ?
Wie kan mij hierbij helpen of nuttige tips geven ?
Nog een vraag: Kan ik de trekhaak aansluiten om de module heen (lees rechtstreeks ?
Met vriendelijke groet.