Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › aan sluit schema voor zonder kachel te rijden c kadettc20let
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 juli 2012 om 09:57 #17250337
hoi
ik kan nergens een ansluit schema vinden zonder kachel te rijden r nico
heeft iemand ditgr nico
8 juli 2012 om 10:27 #18045329AnoniemLid sinds:
1 January 1970kachel kun je gewoon weglaten
wat valt daar dan aan aantesluiten :wtfmischien begrijp ik de vraag wel verkeerd hoor?????
8 juli 2012 om 11:39 #18045330Dat was precies mijn gedachte. Zonder kachel geen aansluitingen?
Maar met alleen het weg halen van de kachel gaat het nog steeds niet passen, daar heb je een slijptol voor nodig. (maar dat weet je waarschijnlijk wel ;) )8 juli 2012 om 11:45 #18045331AnoniemLid sinds:
1 January 1970of hij moet al de “water/koelvloeistofleidingen) bedoelen
tjah daar kun je gewoon een slangetje overheen zetten of eventueel afdoppen ;)maar das niet m,n eerste gedachte als t om n schema gaat??
8 juli 2012 om 12:52 #18045332nou bij de 16v had ik van de kop naar de kachel nu heb ik geen kachel meer was de vraag hoe ik de c20let aan moet sluiten wand deze heeft op de turbo ook waterslagen en de kop heeft ook koeling nodig op manta blog staat een aansluiten voor de 16v met kachel nu wil ik zonder
8 juli 2012 om 17:00 #18045333Ik vraag me alleen af waarom je zonder kachel wilt rijden?? Ik zie er het nut niet van in.
Als je een kachel hebt, kun je je ramen beter ontwasemen en heb je nog altijd een extra radiator voor noodgevallen.8 juli 2012 om 18:02 #18045334Gewoon aanvoerslang op de afvoer doen dan is het goed dus van de kop naar het kunstof pijpje.
Groeten bas.
8 juli 2012 om 18:22 #18045335De kunstofpijp wordt meestal niet gebruikt bij de achterwiel aandrijvers. Maar zoals hierboven inderdaad staat, hij moet wel op dat deel van het circuit komen.
8 juli 2012 om 18:39 #18045336nou ik heb de kagel weg gehaald voor de onsteking
stond er op manta blog het schema hoe je een 16v moet aan sluiten maar nu licht de turbo er in
en deze heeft waterkoeling op de turbo en er zit geen kagel meer op nu wil ik wel dat de kop gekoeld word en de rest ook
en die kagel wil ik niet auto rijd aleen in de zomer8 juli 2012 om 18:40 #180453378 juli 2012 om 19:34 #18045338Als ik het goed heb, dan heb je maar 2 aftakkingen nodig: 1 voor je spruitstuk, en 1 voor de kachel. (En natuurlijk 1 naar je radiator)
Dus die je over houd van de kachel rechtstreeks naar je kop? Ik zie trouwens vrij vaak (engelse fora) dat ze de aansluiting op de kop afdoppen. Dit zou bij mij ook niet de voorkeur hebben, maar blijkbaar kan het wel…….8 juli 2012 om 19:45 #18045339ik heb ook de aansluitingen gewoon met elkaar verbonden dus de aanvoer van de kachel naar de afvoer van de kachel
ik rijd ook zonder kachel maar heb wel ff een paar ventilatoren onder het dach gemaakt voor de ventilatie ben je wel nodig als het gaat regenen dan beslaan je ruiten en natuurlijk voor de apk8 juli 2012 om 21:02 #18045340AnoniemLid sinds:
1 January 1970dan kun je hem gewoon doorverbinden
maar je moet wel minimaal iets van een ventilator hebben om je voorruit te kunnen ontwazemen
anders kom je niet meer door de apk ;)9 juli 2012 om 04:54 #18045341@a-manta-turbo wrote:
ik heb ook de aansluitingen gewoon met elkaar verbonden dus de aanvoer van de kachel naar de afvoer van de kachel
ik rijd ook zonder kachel maar heb wel ff een paar ventilatoren onder het dach gemaakt voor de ventilatie ben je wel nodig als het gaat regenen dan beslaan je ruiten en natuurlijk voor de apkkan je me vertelen hoe je dat gedaan heb dan en zoon ventilater maak ik ook wel
apk heb ik zoon ding voor zet je op het dechsbord
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.