A-stijl verwijderen, hoe zonder alles af te breken?

Forumindex Forums Modellen Astra A-stijl verwijderen, hoe zonder alles af te breken?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    DutchJ
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het plaatsen van een DAB antenne, hiervoor moet ik aarde maken achter de A-stijl.
      Nu heb ik het airbag klepje zonder problemen kunnen verwijderen, maar hier achter lijkt alles weer vast geklemd te zitten in een groen blokje welke in het metaal zit.
      Geprobeerd met beleid te wrikken en te trekken, maar laat mooi niet los.
      Heeft iemand hier een handigheidje voor zonder dat ik alles kapot trek?
      Alvast bedankt!

Groeten,

Jos

Haasje17
      Moderator

Er zit een massapunt achter je tellerklok, gewoon die gebruiken. Antenne boven de teller monteren.

Dap
        Deelnemer

Beter laat dan nooit….

Vandaag was ik ook bezig met een dab+ antenne en stuitte op hetzelfde probleem, als volgt op te lossen:

Haal het airbag kapje los (een kunststof schroevendraaier voorkomt beschadigingen), hierna kan je de a-stijl een klein beetje loswrikken (tussen het rubber en de stijl).

Als je daar tussen kijkt zie je twee rechthoekige plastic  staafjes zitten, deze kan je een klein beetje van je af duwen (richting het stuur), hierna komt de stijl makkelijk los en kan je de antenne vastplakken)

Monteren is een kwestie van ‘vastklikken’

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.