hallo ik heb een probleempje…. bij mij gaat het motorstoringlampje branden als me auto 90 graden is en het gekke is dat hij dat als de motor koud is niet doet iemand een ideetje waar aan dat kan liggen..???:wtf:hmmz
ter info: ik heb me egr klep afgedicht, onsteking vervangen, bougies vervangen,bougie kabels enz enz maar toen ik dat allemaal vervangen had deed hij dat niet..
waterpomp gecheckt en koelvloeistof(ook de leidingen ervan?)
ander check ehm hoe noem je dat,, achter je motorblok zit n dikke rubberen buis.. kijk ff of daaar n lek zit waardoor ie valse lucht aantrekt ( kan ook hitte veroorzaken en je MM lampje oplichten)
klopt die van mij moest er speciaal voor naar de garage omdat t blok er half uit moest om dr bij te kunnen laat staan maken njha en koelvloeistof is makkelijk natuurlijk
maar bij gaat hij niet hoger dan 90 graden, alleen als de temp. 90 graden is dan gaat het mm lampje branden dus dat is raar en hij wisselt bij stationair lopen tussen 1000 en 3000 toeren :S:S:S wie kan me helpe..:thumbup:hmmz:hmmz
zit je map sensor nog goed aangesloten ? bestuurders kant bij de veerpoot ? die gaat naar de egr en naar het inlaat spruistuk ik heb namelijk bijna het zelfde probleem gehad ff slangetje er terug in in jou geval afdichten en het zou klaar moeten zijn .
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.