8J corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa 8J corsa B

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    sinister

Hey heb al even lopen zoeken op het forum maar kan het niet 1 2 3 vinden….
      momenteel heb ik 7J 15″ ET 30 onder mn verlaagde B zitten… heb nu eventueel de mogelijkheid om er bredere velgen onder te zetten, maar vraag me af of deze wel passen…..
      de maat daarvan is 8J 15″ ET 35…..
      heb het idee dat deze te ver naar buiten zullen komen…. iemand toevallig ervaring hiermee of dit gaat? (zonder mn wielkasten te hoeven verbouwen)
      of moet ik het toch gewoon bij 7J houden?

Greetz Arnold

Tim GSI

Ik heb nu 8J 15 inch rondom et waarde 29 en geen probleem met aanlopen e.d. zie mijn topic!

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=108917&page=4

Heb wel een schroefsetje die ik netjes op hoogte heb gesteld en bumpstops achter!

Gr Tim GSI

custom

Ik heb net een set Schmidt Modern line 8j 15 inch et 25, gekocht voor mijn B, met een 195/45 band en een schroefset past dit wel en blijft het loopvlak net in de kast.

Maar zoals Tim zegt bumpstops…

sinister

thnx voor de info :thumbup achter heb ik al hoogte verstelbare veren met stops (toen de tijd ivm mn audio)
            enkel van voor zou ik dan nog schroefpootjes moeten plaatsen……

Komt goed denk ik zo ;) greetz

bladeofdarkness

8 J gaat prima :) echter met een -65 -60 verlaging wilde het weleens m’n kassen lichtjes raken. Zelf met bumpstops :)

maar ach, dat slijt vanzelf in toch? :jerry

Tim GSI

origineel gepost door bladeofdarkness
                8 J gaat prima :) echter met een -65 -60 verlaging wilde het weleens m’n kassen lichtjes raken. Zelf met bumpstops :)

maar ach, dat slijt vanzelf in toch? :jerry

Klopt, je hebt altijd wel dat je zon lekker kuiltje mee neemt en dan wil hij nog wel eens aanlopen, maar vormt zijn eigen toch :P

sinister

ja is idd zo, maar het is toch wel vervelend als het met elk vloetje dat op de weg ligt je banden schrapen…..

Zal tegen de tijd als de velgen er op gaan wel even wat pics plaatsen…. zijn echt lekkere duitse oldschool velgen!!!:wub

nogmaals thnx voor de info!

Greetzz Arnold

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.