Forumindex › Forums › Modellen › Astra › 6 bak achter x17dt??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 maart 2015 om 16:47 #17270903
even een klein vraagje,
is het mogelijk om een 6 versnellingsbak achter een x17dt (TC4ee1) te hangen??
5 maart 2015 om 17:34 #18276823Als je al een M32 wegkrijgt in een Astra-F, zou ik er nog niet aan beginnen.
Dan heb je ook het dubbelmassa vliegwiel en de koppeling nodig van de 1.7CDTi (met 6bak)verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
5 maart 2015 om 17:44 #18276824het is nog gekker: het moet in een d kadett
5 maart 2015 om 18:06 #18276825De bak past er achter, wat betreft vliegwiel hoeft dat niet perse je kunt het huidige vliegwiel en drukgroep gebruiken, je moet alleen een andere koppelingsplaat vinden met juiste vertanding.
5 maart 2015 om 21:59 #18276826AnoniemLid sinds:
1 January 1970dan wel de vraag trekt zo,n 1,7 dt dat wel???
of is alle moeite dan voor niets??
6 maart 2015 om 08:02 #18276827denk dat het niet gaat werken turbo komt pas goed in rond de 2500 toeren
6 maart 2015 om 16:14 #18276828De 6bak zal kapot lopen zonder dubbelmassa vliegwiel.
En nee, de X17DT zal er vooral NIET zuiniger op worden.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
6 maart 2015 om 17:18 #18276829dat was ook niet de opzet; pompbegrenzer is ook al verwijderd.
heb nu alleen een werkbus met 6 versnellingen en heb al paar keer verkeerd zitten roeren dus dach miss versnellinkje erbij?? en kruisen met 160 maakt nu beetje herrie….6 maart 2015 om 17:30 #18276830maar ik hoor et al veel werk en geen garanties.. en die m32 bak hoor ik ook geen beste verhalen over
nee dan maar weer een f18 erin, brengt mij tot de vraag: waar kan ik een losse f18 bak kopen?
(voor reserve in de schuur) ben al aant neuzen maar nog niets concreets gevonden6 maart 2015 om 18:36 #18276831AnoniemLid sinds:
1 January 1970oproepje hier op t forum of op mplaats
of beide ;)
6 maart 2015 om 23:01 #18276832Zou wel voor de langere zoniet langste kiezen.
Dieselpomp verder open zetten en turbodruk iets opschroeven, dan gaat ie echt lekker rijden.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
8 maart 2015 om 07:24 #18276833die hangt er nu ook onder (f18 I w394) en bevalt opzich prima alleen diff wordt minder
ik wacht alleen met openschroeven vd pomp totdat ik een nieuwe turbo heb, de huidige heeft al het nodige meegemaakt.8 maart 2015 om 09:48 #18276834Dat kan langer!!
Denk aan de F18WR 3,57 OF 3,55Mijn 1.5TD (X15DT) isuzu draait prima op 1,6bar de Motor en Turbo zijn bijde 340.000km oud, en is al vanaf 293.000km opgeschroefd.
De bak heb ik ivm hoge toerental op de snelweg vervangen voor een F13WR 3,55 en daarop een nog langere 5 (0,707:1) gemonteerd.
Zit nu op 2500toeren bij 100km/u.
Net onder de 3000toeren bij 120km/u en 3200toeren bij 130km/u.
Gemiddeld verbruik ligt rond de 1op18verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
9 maart 2015 om 17:26 #18276835kijk dit is info waar ik wat aan heb
f13 bak past zonder aanpassingen achter x17dt?9 maart 2015 om 17:43 #18276836Nee dat was voor het voorbeeld.
Jij zal een F18 WR 3,55 moeten zoeken dan
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
9 maart 2015 om 17:51 #18276837klasse! enig idee in wat voor auto’s/uitvoeringen dat standaard zat?
9 maart 2015 om 17:58 #18276838wordt een 3,57 dan
10 maart 2015 om 20:43 #18276839Ja dat bedoel ik.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.