40DCOE Webers op 2.0CIH

Forumindex Forums Techniek Cih 40DCOE Webers op 2.0CIH

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Redmanta84

Ik wil voor mijn A manta met CIH 2.0S, waarvoor ik een setje 40DCOE webers heb gekocht, de sproeierbezetting voor elkaar gaan maken. Wie rijdt er ook met een CIH 2.0 en heeft een advies hiervoor?

Momenteel heb ik 35 mm venturi’s welke ik het liefst zo wil houden. En heb een 290 graden Kent nokkenas.

En om het nog handiger te maken :P , komen er ook lpg gasmengstukken op (van BCCP).

hubert002
      Deelnemer

Ik heb hier een set dubbele webers (36 mm venturi) die op een 2.0S hebben gezeten, mijn blok loopt niet, zo ver ben ik nog niet.

Dit is de sproeierbezetting:
        145 main jet
        190 air corrector
        F16 emulsion tubes
        50/55f9 idle jet

ik hoop dat je er iets aan hebt.

gtw

origineel gepost door Redmanta84
          Ik wil voor mijn A manta met CIH 2.0S, waarvoor ik een setje 40DCOE webers heb gekocht, de sproeierbezetting voor elkaar gaan maken. Wie rijdt er ook met een CIH 2.0 en heeft een advies hiervoor?

Momenteel heb ik 35 mm venturi’s welke ik het liefst zo wil houden. En heb een 290 graden Kent nokkenas.

En om het nog handiger te maken :P , komen er ook lpg gasmengstukken op (van BCCP).

als je nog gesmengstukken zoekt, ik heb nog een set liggen

Redmanta84

Bedankt voor de reacties.
            Hubert002, de waarden die je geeft geven me enige referentie, al weet ik natuurlijk niet hoe jouw setup loopt ;).
            Bedankt voor het aanbod gt/w, maar ik heb al een setje mengstukken. Heb je goede ervaringen hiermee gehad?

Ik zag na een tijdje surfen de volgende info op het duitse ‘achterwielaandrijvers forum’ staan.

Als Beispiel für häufig verwendete Motoren sollen folgende Listen dienen:

2,0l

-Schwimmernadelventil (bis 500ccm) = 2.00
            -Hauptdüse = 145
            -Mischrohr (450-575ccm) = F2
            -Leerlaufdüse (490-560ccm) = 55
            -Beschleunigungspumpendüse = 45 (eher großzügig)
            -Vorzerstäuber (bis 500ccm) = 4,5
            -Hauptlufttrichter (be525ccm) = 38

(bron: http://www.opel-hecktriebler-forum.de/include.php?path=content/articles.php&contentid=31)

– Zou het veel uitmaken, als je b.v. al 35mm hoofdventuri’s hebt, om dan de bovenstaande sproeierbezetting te nemen?

– En wat zal de invloed van de vergrootte weerstand door de lpg mengstukken zijn, waardoor je misschien je sproeierbezetting toch anders moet kiezen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.