Mijn vader rijd al een jaar rond in een Zafira B cosmo (uit 2007?). Nu zouden wij graag een 3,5mm audio aansluiting op de radio laten maken, deze is optioneel, maar wij hebben hem er niet opzitten. Heeft iemand hier ervaring mee, of een schema van de achterkant van de standaard radio?
Ik betwijfel of het mogelijk is. Deze aansluiting was geen optie, maar volgens mij standaard voor de zafira’s na de facelift in 2008(?).
Mocht het wel mogelijk zijn, dan ga ik ook aan de knutsel, want volgende week staat hier ook een Zaf-B op de oprit:sleeping
Naar mijn weten was het juist wel een optie, in het foldertje staat dat het 45 euro extra kost, verder zien de radio’s (met en zonder aansluiting) er van voren het zelfde uit. Ook is de handleiding identiek (dacht ik, ik heb hem hier nu niet liggen)
Als je via het linker knopje op je stuur ook aux zichtbaar krijgt in je display, hoef je alleen maar een 3,5mm plug te maken.
Echter deze fucntie kan uit staan, en dan moet je ff langs je VOD om via de tech2 deze optie te actieveren.
2007 is precies het omslag jaar van de aux ingang, sommige hebben het, en sommigen niet….
Wij hebben dus net geen 3.5 mm Jack. Ik zal idd eens kijken om langs te gaan, zal denk ik wel geactiveerd moeten worden (nog nooit iets van aux gezien)
Ik ben ook zeker benieuwd!
En mocht het lukken, dan zou ik graag enkele foto’s zien van inbouw. Tevens ook benieuwd naar het kostenplaatje.
Succes ermee:thumbup
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.