Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › '34 Opel "Dirty-Six"
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 december 2010 om 20:18 #17751118AnoniemLid sinds:
1 January 1970Supervet koekie!
go go go go !
20 december 2010 om 21:54 #17751119[rquote=1820687&tid=136074&author=HAICO]mooi werk,dit ga ik ook nog een keer doen.
is het chassis wel breed genoeg voor een V8 ?[/rquote]
Nou moet ik ook zeggen dat ik dat van jou ook al eens eerder verwacht had,Haico.
maar aan de onderkant is een v8 niet zo breed,en ik heb geen binnenschermen.
En er zijn zoveel verschillende headers te koop dat er vast wel een paar zullen zijn waar ik mee weg kom.Ohja, dan vergeet ik bijna nog te updaten.
Achterkant voor 80% klaar (chassis moet even gedraait worden)maar goed genoeg om even te kijken hoe het eruit ziet als die weer op z’n wielen staan.
20 december 2010 om 22:12 #17751120Mooi!!! Is die bevestiging van de bladveer op een enkele plaat voldoende?
Echt een stoer project dit.
20 december 2010 om 22:15 #17751121zou wel voldoende wezen maar word nog wel verstevigd,dat hoorde oon nog bij die 20%
Maar ik wist nog niet goed hoe ik dat wilde hebben dus dan wacht ik daar even mee.20 december 2010 om 22:16 #17751122Vet man, ga eens ff loeren op die killbillet.com en radrodsrule.com sites…..
Ff ideetjes opdoen voor als ik een miljoen of wat win:P21 december 2010 om 14:45 #17751123als ik jou zo zie krijg ik er al zin in:D
maar eerst de andere projekten afmaken,de commodore V8 is bijna klaar:jerry
21 december 2010 om 15:06 #17751124Ik heb ook niet zoveel tijd, je moet natuurlijk wel een beetje doorgaan:D
Ik hobby 2 avondjes en de zaterdag dus dat valt nog wel mee en dan vriest het ook nog eens bij ons in de schuur:o, dus een beetje doorgaan dan krijg je het vanzelf warm:P21 december 2010 om 15:18 #17751125dat zal het zijn,ik kan de hele week s’avonds en het hele weekeind en nog een gasheater in de garage:sleeping
en nog niets klaar :hmmz
toch maar eens wat doorwerken dan21 december 2010 om 15:28 #17751126Troost je maar,bij mij gaat het ook niet altijd even snel,dat Ascona BCC drift apparaat heeft ook lang zat geduurt:jerry
21 december 2010 om 15:30 #17751127AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1821054&tid=136074&author=Koekie]Ik heb ook niet zoveel tijd, je moet natuurlijk wel een beetje doorgaan:D
Ik hobby 2 avondjes en de zaterdag dus dat valt nog wel mee en dan vriest het ook nog eens bij ons in de schuur:o, dus een beetje doorgaan dan krijg je het vanzelf warm:P[/rquote]daarom doe je zoveel laswerk
om toch wat warmte in t hok te krijgen:D:jerryik zal dit weekend even wat foto,s proberen te maken
van de 8 pittersals je wat maten moet weten
kan dat ook geregeld wordenheb de pallet waar ze opstaan tussendoor al even te voorschijn gehaald nu nog de foto,s
maar t hok waar ze staan is geen licht;)
21 december 2010 om 17:25 #17751128zit er geen flitsert op de camera;)
22 december 2010 om 21:41 #17751129vanavond niet veel gedaan,iets te veel aan de koffie gezeten :o
22 december 2010 om 21:56 #17751130Das iig meer als ik heb uitgevreten, zoek het nie eens de senseo in te drukken :P
Maar mooie constructie, komt ie aan de achterkant ook hoger te zitten??
22 december 2010 om 22:11 #17751131supervet project!
bij american hotrod zouden ze zeggen, you’ve got to box that chassis leg :)
of ben je dat nog van plan?22 december 2010 om 22:52 #17751132Achterkant zit al hoger,ik heb het achterste gedeelte wel 20 cm omhoog gezet en het voorste maar 10 en de bevestiging ook weer 20 cm dus dat is al klaar
Ik ga em verder niet boxen,het is de bedoeling dat het een traditional ratrod word dus ik ga zoveel mogelijk van de oude onderdelen en uitstraling behouden.
Ik ga er ook geen 500 pk monster van maken,de motor hoeft maar aan één ding te voldoen,en dat is dat het een small block chevy v8 moet zijn en de pk’s schelen me nix het gaat mij om het geluid.
23 december 2010 om 17:35 #17751133AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1821094&tid=136074&author=Koekie]zit er geen flitsert op de camera;)[/rquote]
volgens mij wel:D
maar ben de rest van t jaar vrij en dan zal t met de plaatjes ook wel lukken;)
23 december 2010 om 18:48 #17751134Chevy 350 nemen, onzelieveheer mag weten wat er NIET beschikbaar voor is zoveel aanbod is er.
[rquote=1821651&tid=136074&author=Koekie]Ik ga er ook geen 500 pk monster van maken,de motor hoeft maar aan één ding te voldoen,en dat is dat het een small block chevy v8 moet zijn en de pk’s schelen me nix het gaat mij om het geluid.[/rquote]
24 december 2010 om 18:42 #17751135Is goed Louwe,ik zie ze wel verschijnen
Maar ik ben vandaag een dagje vrij geweest en omdat ik morgen verplicht op m’n kont moet zitten :( ben ik vandaag maar eens lekker met de Six aan de gang geweest. :P
eerst maar even de bladveer steunen verder afgemaakt.En omdat ik alleen ik de schuur was moest ik wat improviseren om de body er alleen op te krijgen.
En nou moet ik eerlijk zeggen nou hij zo laag is begin ik wel te twijffelen of de schermen er misschien toch op moeten.:hmmz
24 december 2010 om 18:46 #177511361 woord ; leip….:agent
Zie dat de blitz hodrod er ook nog staat?
24 december 2010 om 18:50 #17751137Yep die is inmiddels van GJ.
24 december 2010 om 19:03 #17751138stoer :wub :wub
24 december 2010 om 20:43 #17751139jullie zitten ook niet stil daar he :o weer super bezig koekie, echt top werk.
24 december 2010 om 22:28 #17751140Jij kwam toch nog eens op de koffie,zei je?
26 december 2010 om 12:01 #17751141vind dit nu toch wel het mooiste project op het forum :thumbup
27 december 2010 om 12:28 #17751142Echt mega vet !!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.