Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › '34 Opel "Dirty-Six"
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 augustus 2011 om 05:06 #17751299
@Koekie wrote:
Bedankt, ik ga er bijna van blozen.
Dat zou er best grappig uit zien met die snor :angel
Ziet er allemaal veel belofend uit :thumb8 augustus 2011 om 19:02 #17751300@Koekie wrote:
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
@Koekie wrote:
Jij mag nooit meer raden,er komt idd een planken vloer in :vertag
Moet je een extra rotte nemen van 40 jaar oud past bij de stijl :jerry :jerry :jerry
Ben wel nieuwgierig hoe die eruit komt te zien :wub
Het moet niet rot zijn maar oud eruit zien,das een wezenlijk verschil.
er zit namelijk geen doorgerot plekkie aan die hele auto, alleen roest.
Doe dat maar eens na met een manta ofzo ;)mooi europallethout erin
of van die op staande randjes voor de pallets
en anders zijn er genoeg manieren om het ou telaten lijken9 augustus 2011 om 10:19 #17751301steigerplanken :thumbup
9 augustus 2011 om 12:13 #17751302gebruikt hardhout! :wors
14 augustus 2011 om 09:17 #17751303Weer druk geweest met de “Six”
Steun gemaakt voor de grill en schermen.
Zelf een oldschool motor ophanging in elkaar geprutst.
Atomaat bak erin en een steun voor gemaakt.
Achterschermen gemonteerd.
Het orginele stuurhuis past niet meer ivm de v8 dus een nieuwe stuur kolom gemaakt en onder een andere hoek in de auto geplaatst.
deuren bijna kaal.
Grill en linker voorscherm definitief een plaats gegeven,en zo staat het er nu bij.
14 augustus 2011 om 09:38 #17751304hij word steeds mooier.
ben benieuwd als hij klaar is.groeten.
14 augustus 2011 om 09:40 #17751305Gaaf hoor.
Ga je nog iets met de velgen/banden doen?
14 augustus 2011 om 11:03 #17751306ik denk niet dat je veel kan doe met de banden
er stond trouwens een FLATHEAD op ebay niks voor jou
14 augustus 2011 om 12:12 #17751307@The Undertaker
Ik wil proberen om de achterste velgen iets uit te lassen maar verder blijft het wel zo.
@origineelste
Flathead is wel mooi maar prijzig in aanschaf en onderdelen dus ik hou het wel bij dit blok.14 augustus 2011 om 13:44 #17751308Vind het namelijk wel een stoere look zo
15 augustus 2011 om 13:32 #17751309gruwelijk dik :thumb
15 augustus 2011 om 14:30 #17751310AnoniemLid sinds:
1 January 1970das een verdomd mooie motor steun die je daar gemaakt hebt :thumb :thumb
auto begint er steeds meer op te lijken ;) :thumbupzelf ben ik nu totaal chevy loos
alles is vandaag opgehaald ;)15 augustus 2011 om 17:55 #17751311Prachtig… Echt prachtig! :D
Benieuwd naar het resultaat!15 augustus 2011 om 21:09 #17751240@louwe 16 klepper wrote:
das een verdomd mooie motor steun die je daar gemaakt hebt :thumb :thumb
auto begint er steeds meer op te lijken ;) :thumbupzelf ben ik nu totaal chevy loos
alles is vandaag opgehaald ;)Ik vond em zelf ook wel geslaagd :D
Ik heb er net 1tje gekocht, een C1500 stepside van ’91
Wat is dat eigenlijk voor een ding wat bij je buurman staat Louwe?Camper??te koop??16 augustus 2011 om 09:14 #17751222super gaaf ben jaloers op je vakman schap ik wou dat ik kon zo kon lassen
16 augustus 2011 om 16:02 #17751242ik ook…. vind dit echt een heel mooi project. zoiets lijkt mij in de toekomst ook nog wel eens wat.
Maar hoe zit dit eigenlijk met de keuring enzo, je gaat naar de rdw, die keuren de auto 1 keer en dan hoef je niet meer toch?16 augustus 2011 om 16:12 #17751241@manta1988 wrote:
ik ook…. vind dit echt een heel mooi project. zoiets lijkt mij in de toekomst ook nog wel eens wat.
Maar hoe zit dit eigenlijk met de keuring enzo, je gaat naar de rdw, die keuren de auto 1 keer en dan hoef je niet meer toch?Klopt
16 augustus 2011 om 20:08 #17751239Ze keuren em zelfs niet eens.
Dit was een duitser,die bied je aan voor schouwen voor kenteken en ze kijken het chassis nr. na en lopen er een keer om heen en dat is het.
Nix werkte en nix was kompleet en €103,25 lichter had ik een kenteken en een apk vrije auto die de nederlandse weg op mag :vertag :D16 augustus 2011 om 20:30 #17751231heb je wel al 8 cilinders op het kenteken dan :?:
16 augustus 2011 om 23:39 #17751079ja dat vraag ik mij dus ook af hoe dat zit. want origineel is het een 4 of 6 cil op kenteken? en met een auto van 40 jaar of ouder hoef je dus niet meer te keuren? Maar ga zo door ik blijf het volgen :thumbup
18 augustus 2011 om 16:04 #17751312@HAICO wrote:
heb je wel al 8 cilinders op het kenteken dan :?:
Was volgens de keurmeester niet nodig.alleen als ik de kleur zou veranderen moest ik het doorgeven.
18 augustus 2011 om 16:44 #17751313Dat alles geregistreerd werd is pas sinds ’72/’73 als ik me niet vergis, des te ouder de auto, des te meer mogelijkheden qua dit soort ombouwwerk.
18 augustus 2011 om 16:48 #17751314Wat een geweldige wagen zeg.
Heb erg veel respect voor al het werk en de moeite die je erin hebt zitten.
Dit wordt een plaatje.
:wors :wors :wors19 augustus 2011 om 11:23 #17751315Auto’s van voor 72 hebben sowieso geen type goedkeuring en kun je dus mits binnen de APK eisen alles mee doen. Super vet project dit !!!
22 augustus 2011 om 21:31 #17751316Hij heeft voor het eerst 2 nachtjes buiten geslapen in Sevenum,hij is al leuk bij gekleurd :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.