3 punts gordels op de achterbank (Kadett cabrio)

Forumindex Forums Modellen Kadett 3 punts gordels op de achterbank (Kadett cabrio)

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Peter29

Hallo allemaal.

In mijn Kadett cabrio uit 1993 zitten standaard alleen heupgordels op de achterbank.
      Omdat een 2e kind op komst is ben ik benieuwd of er mogelijk zijn om, het liefst met originele onderdelen, 3 punts gordels te monteren op de achterbank. :hmmz Zo ja, hoe kom ik aan deze onderdelen (Opel Dealer)?

Wie weet hier meer over?

Weet ook iemand wanneer het eigenlijk eens wat beter weer gaat worden om het dak weer te openen? :D

Groeten Peter

sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer

kijkt mij niet mogenlijk,

omdat de auto geen c pilaar heeft.

Fearless
        Deelnemer

Je hebt toch kinderzitjes met een 3 puntsgordel in gebouwd. Deze kom dan weer met je heupgordel vast te zitten.
          Of dat wat is weet ik niet, en of ze passen op de achterbank van zon auto weet ik ook niet echt. JE hebt al niet zoveel ruimte achterin lijkt me.

Peter29

De kinderstoel (maxi cosi tobi) past qua formaat prima op de achterbank en past ook in de heupgordel. Echter moet deze stoel voor de veiligheid wel in een 3 puntsgordel worden bevestigd. Mocht er geen originele oplossing voor zijn, zou het dan wel op een andere manier te doen zijn?

Groetjes Peter

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.