Klein probleempje met mijn c30ne met LU-jetronic in monza GSE
Sinds 2 maanden is mijn GSE in elkaar en reed prima. Echter is ie nu bij deellast aardig aan het bokken.
Dit doet hij ook bij toerentallen tussen de 1000 en 2500 toeren. Daarboven blijft ie aardig stabiel.
Zowel warm als koud slaat hij meteen aan. Als de auto stil staat en ik geef licht gas (dus tussen de 1000 en 2500rpm) dan begint hij aardig de schudden. Het is net of hij te weinig brandstof krijgt. Het vreemde is dat hij het een tijdje prima heeft gedaan.
Tijdens het schudden/misfire zie je het digidash ook wat zwakker worden. Voordat ik alles uit elkaar ga trekken wou ik hier een de meningen peilen.
Ontsteking staat goed op tijd, brandstof filter is nieuw, pomp hoor je constant zoemen.
Zat zelf te denken aan de druk regelaar voor de benzine of een massaprobleem gezien het faden van het dashboard tijdens het schudden…
Of als laatste optie de LMM. De klep is echter perfect gangbaar dus dan zou het in de print moeten zitten.
Iemand hier ervaring mee?