Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › 2x rekord e1 resto/ verbouwing + corsa a3
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 juli 2010 om 21:31 #17515201
vandaag voor de corsa een pakje binnen gekregen en gelijk geplaatst :D
ook is er over de claxonknop op het stuur een mooi gsi logo geplakt (nog geen foto van)
ook hebben we van de week een setje gsi skirts opgehaald, die er ook op korte termijn onder komen.
hier even een foto van de inhoud van het pakketje.
de rekord is nog niet veel aan gedaan, er zijn blauwe lampjes in het dash geplaatst omdat er een aantal kapot waren en het ziet er gelijk heel anders uit. heb er nog geen foto van omdat ik moest werken toen het donker was :S.
ook heb ik een setje xenon op de kop kunnen tikken die er komende week in gaat. ik kom s’avonds nog wel eens wat wild tegen en een beetje extra licht lijkt me niet verkeerd :Pbinnenkort meer foto’s
10 juli 2010 om 07:52 #17515202Staat m goed :thumbup
10 juli 2010 om 10:51 #17515203haha ja idd, nogmaals bedankt :thumbup
11 juli 2010 om 20:26 #17515204mooi achterlichten
en al verder gedaan met de rekordgrtz
11 juli 2010 om 23:00 #17515205met de rekord heb ik nog niet veel gedaan. niet veel tijd voor gehad helaas :(
ik krijg deze week wel een nieuwe koplamp voor de bijrijderskant en heb een setje xenon wat er in gaat komen. mischien een beetje te modern voor de wagen, maar na een paar keer bijna een wild zwijn te hebben geraakt wil ik toch liever wat meer licht zodat ik ze eerder zie :)18 juli 2010 om 15:11 #17515206heb van de week me nieuwe koplamp binnen gekregen, en gelijk een xenon setje gemonteerd.
heb nog niet in het donker gereden maar met schemering was het verschil al goed te merken.
het is een pilot bi xenon set van 6000k, op de foto’s nog niet afgesteld btw :) na de instalatie netjes even laten afstellen zodat andere bestuurders er geen last van hebben.
18 juli 2010 om 16:23 #17515207schoon is een heel ander zicht ook he
die lichtblauwe schijn met die witte carrosserieschoon wingersv
grtz
5 december 2010 om 16:14 #17515208En nog een beetje gedrift met de gele onderweg naar huis:jerry
Zal je project verder volgen bassie:vertag
5 december 2010 om 17:17 #17515209haha ja dat heb ik wel gedaan :P
maar…. onderweg naar huis kwam ik stil te staan :(, een uur wachten op de anwb en het bleken 2 kleine dingen te zijn.
er zat een verkeerde v snaar op, die is er nu af en de snaar die voor de stuurbekrachtiging is die ligt nu naar de dynamo. dus van de week ff 2 nieuwe snaren halen.
en het grootste probleem was, dat het vacuumslangetje bij de verdeler los was gekomen omdat het rubber buisje vergaan was. daar zit nu een nieuwe op en toen deed ie het weer perfect :Den ik moet even de remklauw rechts voor los maken, die begon te stinken en de auto trekt erg naar rechts.
als dat gedaan is gaat ie voor de apk en kan die legaal de straat op :D
6 december 2010 om 18:25 #17515210De remmen zaten ook goed vast zaterdag idd.. heb me toch de pleuris zitten douwen om hem van zn plek te krijgen :jerry
Daarom piepte die snaar dus altijd zo :P
Idd nieuwe snaren erop en rijden met die taxi:thumbup:D
Mn tante had je nog zien rijden.. die dacht dat martijn dat was..
Nog last gehad van sneeuw onderweg trouwens met de ruitenwissers vol mos :jerry
6 december 2010 om 19:05 #17515211haha de remmen vielen wel mee, het is alleen rechts voor die een beetje hulp nodig heeft.
de ruitenwissers heb ik er gelijk afgehaald ;), ben gelijk naar de amba gereden om nieuwe te halen. die oude waren idd niks meer haha.
maar dat taxi is wel een leuk idee, ff een taxibordje ergens zien te scoren en blokjes op de zijkant :P.
9 februari 2011 om 21:03 #17515212zo gisteren eindelijk nieuwe apk op de gele rekord :D kan nu weer n2 jaar vooruit. was ff zoeken voor een paar onderdelen om hem klaar te maken, maar het is weer gelukt :P
ook het taxi idee van hierboven heeft een staartje gekregen, heb een taxibordje gevonden met werkende verlichting. nu nog op zoek naar stickers voor op de zijkant van de wagen. wil de blokjes zoals de amerikaanse yellowcab er op hebben.
12 februari 2011 om 21:26 #17515213mooi man bassie dat er weet twee jaar APK opzit
Hehe waar ideeën toch niet toe kunnen leiden
Staat toch wel leuk zo he met zo’n taxi bordje
13 februari 2011 om 10:14 #17515214haha ja het heeft ff geduurd maar kan nou weer vrolijk rond toeren :D
het is wel jammer dat je niet mag rijden met zo’n bordje :( maar voor de meetings is het wel leuk :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.