2e hands Insignia; waar op te letten bij aanschaf

Forumindex Forums Modellen Insignia 2e hands Insignia; waar op te letten bij aanschaf

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    bloemkool

Hallo,

Mogelijk dat ik binnenkort een trotse Insignia bezitter kan worden, maar ik heb nog wel een paar vragen alvorens tot aanschaf over te gaan.

– Ik zie best veel Insignia’s die met 40.000KM’s al 3 eigenaars hebben gehad? Is er iets met Insignia’s?
      – Bij het bezoeken van een dealer, waar moet je bij een Insignia specifiek op letten bij het inspecteren vd auto?
      – Zijn er mogelijke valkuilen o.i.d. waar ik zelf niet direct op kan komen?

Alvast dank voor de hulp allen!!!

Dennispolly
      Deelnemer

nou dat ligt eraan als je een 16turbo of en 2lturbo prive rijdt sta je elke 500 km aan het tankstation te tanken voor 90 Euro maar dat moet je er maar voor over hebben om een mooie auto te rijden zeg ik altijd. Verder koop hem bij een dealer zodat je nog bovag garantie hebt en daarbij het is een auto er kan altijd wel iets kapot gaan toch.

gr Dennis

hpp
        Deelnemer

700 km, maar wel een berg plezier !!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anoniem

@bloemkool wrote:

– Ik zie best veel Insignia’s die met 40.000KM’s al 3 eigenaars hebben gehad? Is er iets met Insignia’s?

Is niks mis mee hoor, zijn vaak ex lease auto’s en daarna door de dealer gebruikt als company car of huur/leenauto.

bloemkool

Top allemaal voor de reacties!
              Vandaag in een 1.6Turbo gereden…nu nog de 1.4T proberen…

Pastra
              Deelnemer

Veel ex-lease wagens zijn van bedrijven welke op de fles zijn gegaan.
                Dan worden ze bij een dealer inderdaad ingezet als Company car of als huur/leenauto.

Wanneer je kan achterhalen of het een ex-lease is of niet, kijk altijd even de onderhoudshistorie in, en kijk/vraag ook of alle modificaties zijn toegepast op de bewuste auto!

Succes met zoeken!

Gr.
                Pastra

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.