2de hands klapsleutel inlezen

Forumindex Forums Modellen Astra 2de hands klapsleutel inlezen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Peter75
    Deelnemer

Hallo allemaal.

Ik heb nu al een deel topics gelezen over het inlezen, maar krijg toch niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag.
      Ik heb een Opel Astra H 1.9 CDTI station van 2008, nu ben ik een sleutel verloren. Bij de garage tellen ze voor een nieuwe klapsleutel €340!! Dat is veel geld en eigenlijk absurd in mijn ogen. Nu zegt een goede vriend van mij dat ik op de sloop een setje moet halen en voor €50 tot €100 euro een contactslot en twee sleutels erbij krijg. Ik heb inderdaad prijzen van €75 gezien met twee klapsleutels. Maar nu is de vraag is het zo simpel en kan ik die laten inlezen op mijn opel? Hij zegt van wel, want redeneert hij die moeten altijd opnieuw worden ingelezen als ze nieuw zijn.

Dus mijn vraag is, kan ik gebruikte sleutels op de sloop halen en die laten inlezen zodat die op mijn Opel werken.
      De transponder zal waarschijnlijk opnieuw in te lezen zijn, maar hoe zit het met de centrale vergrendeling op afstand?
      Ik wil geen sloten ombouwen enz, zoek eigenlijk gewoon de makkelijke weg en de goedkoopste weg.

Alvast bedankt voor jullie reacties

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.