29 mei Heëlesj AutoSjtuute (Heerlen)

Forumindex Forums Overige Meetings 29 mei Heëlesj AutoSjtuute (Heerlen)

  • Dit onderwerp is leeg.
20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234239
    SRLandgraaf
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 September 2008

      Beste autoliefhebbers,

      Op zondag 29 Mei 2011 organiseert TeamPossible in samenwerking met de heren van Stichting unieke Heuvelklim het evenement Heëlesj AutoSjtuute 2011. Nadat wij gesprekken gevoerd hadden met de Gemeente Heerlen en Stichting unieke Heuvelklim, is er besloten dat TeamPossible het volledige schouwburgplein (burg. van Grunsvenplein) ter beschikking krijgt.

      Op deze dag staan meerdere pleinen in het teken van auto’s.. Iedere autoliefhebber zal het hier de hele dag naar zijn zin hebben. Voor jong en oud, oldtimers & “new”-timers en van gerestaureerde wagens tot “tuning”-wagens.. Voor iedereen is er wel iets.
      Gezien het evenement voor bezoekers volledig gratis is en ook deelnemers enkel 2 euro hoeft te betalen aan de entree, verwachten wij veel deelnemers, publiek en aandacht!

      Voor deelnemers en bezoekers is het mogelijk om deel te nemen aan tal van bezigheden.
      Tegen een kleine vergoeding van 45 euro is het mogelijk om ZELF voor 20 minuten een ferrari te besturen!! Dit alles gebeurd uiteraard onder begeleiding van de eigenaar.
      Voor jong en oud is het tevens ook mogelijk om in 1 van de F1 simulators te stappen, en hier je rijkunsten te testen op het circuit. Behendigheidstestje onder vrienden / kennisen / familie? Laat zien hoe snel jij een bandje kan verwisselen!
      Stickerdump is aanwezig om ter plekke de mooiste en eigen ontwerp stickers te ontwikkelen.
      Mocht dit nog niet genoeg zijn, ga dan gezellig winkelen in het Centrum van Heerlen. Het is koopzondag, dus de meeste winkels zullen deze dag geopend zijn.

      Eet- en drink faciliteiten hebben wij helaas niet gezien de vergunningen.
      In het centrum is voldoende gelegenheid om een hapje of drankje te nuttigen.

      Tijden: 11.00 – 17.00
      Inrijden is al mogelijk vanaf 10.00 voor aangemelde auto’s!
      De prijsuitreiking zal rond 17.00 beginnen op het PancratiusPlein bij de Porsche stand. Wij verzoeken iedereen om hier om 16.45 aanwezig te zijn.
      Iedereen zal voorzien worden van een goodybag en regelement bij aankomst waarbij wij ook een plattegrond van Heerlen zullen plaatsen, zodat niemand verkeerd uitkomt.

      Tevens bedanken wij de sponsors die dit event mede mogelijk maken:
      – Gemeente Heerlen
      – Stichting unieke Heuvelklim
      – Forster Scooter Service
      – RPO Sign
      – Bachaus Automotive
      – Laumen Rolluiken-Zonwering bv
      – MK Autoservice
      – 45Cars
      – van Son autobanden
      – Chipsaway
      – Stickerdump

      LET OP!
      Tussen 10.00 – 11.00 worden enkel aangemelde auto’s met gereserveerde plekken binnen gelaten. Wanneer er plaatsen niet gereserveerd zijn, kunnen hier ook al auto’s geplaatst worden. Zijn er geen plaatsen meer over, dan wachten wij tot 11.00 met het binnenlaten van niet aangemelde auto’s. Daarna word gekeken hoeveel wagens niet zijn komen opdagen, en kunnen deze plekken nog aangevuld worden.

      Enkele criteria!
      – Aangezien wij de Tuning scene in een positief daglicht willen zetten, accepteren wij enkel auto’s met een minimale vereiste van velgen en verlaging. De auto zal ook een nette uitstraling moeten hebben, ofwel het concept moet duidelijk zijn. Wagens met ongespoten bumpers en/of grote schade’s moeten wij helaas de toegang weigeren. Twijfel je of jouw auto binnen komt, stuur dan vrijblijvend 2 a 3 recente foto’s van de auto, en wij zullen zo spoedig mogelijk reageren.
      – Meedoen aan de jurering gebeurt automatisch wanneer er voor 12.00 word binnengereden. Bij het vroegtijdig verlaten van het terrein vervallen eventuele prijzen.

      Voor aanmelding vragen wij de volgende gegevens:
      – Clubnaam (wanneer van toepassing)
      – Type auto(s)
      – Kentekens van de auto’s
      – Bij twijfel graag 2 a 3 recente foto’s meesturen

      Wil je je aanmelden of zijn er nog vragen,
      stuur een mail naar: info@teampossible.nl

      http://www.teampossible.nl

      We hopen jullie daar te zien ! :)

      #17836158
      biancaatje
        Lid sinds:
        13 September 2009

        ben hier vorige keer ook geweest en zal zeker kijken of ik dit keer weer kan komen

        (ps heb m ook ff op het opn forum neergezet…)

        #17836160
        SRLandgraaf
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 September 2008

          upje !

          tevens zijn er ook een aantal bekers te winnen

          #17836161
          charlois187
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 June 2009

            ff serieus……als je wagen niet mooi genoeg is mag je niet op het terrein???
            Aan wie is dat om te beoordelen???, de een vind dit mooi en de ander dat.

            #17836162
            b_elev
              Lid sinds:
              26 January 2008

              ikzelf zit ook bij de organistie en bij de entrance selection willen we gewoon de plastic over de top wagens weghouden en de nette strakke verlaagde auto’s trekken
              dit omdat we graag met onze meet willen duidelijk maken dat tuning niet alleen tuig is wat veel mensen tog wel voor beeld hebben

              vandaar de selection

              heb je een nette auto dan zien we je graag

              het is midden in het centrum dus er zal veel toeloop zijn door bezoekers

              mvg brian
              bij vragen hoor ik dit graag

              #17836163
              rinus de boer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                Lijkt wel een beetje de criteria, die automaxx vroeger ook had (of misschien zelfs nu nog heeft, mocht deze organisatie nog bestaan) op meetings. Maa ik kan me het “plastic over the top” auto beeld wel voorstellen.

                #17836164
                b_elev
                  Lid sinds:
                  26 January 2008

                  danku we willen alleen een beetje een net en mooi beeld van de scene laten zien

                  #17836165
                  charlois187
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 June 2009

                    Ik zelf hou ook absoluut niet van de plastic fantastic wagens, maar meer het strakkere werk zonder
                    taartscheppen enzo….maar er is toch wel een grote markt voor:o

                    Maar ik heb bijv. een Opel Monza
                    met een motorische upgrade naar een C30NE uit een Omega 3000 en 18 inch BBS Le Mans velgen
                    maar hij is niet verlaagd ofzo……voldoet dit?

                    #17836166
                    nova….
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Altijd leuk een meeting in het centrum.. komen wel ff kijken

                      #17836167
                      b_elev
                        Lid sinds:
                        26 January 2008

                        [rquote=1917154&tid=144612&author=charlois187]Ik zelf hou ook absoluut niet van de plastic fantastic wagens, maar meer het strakkere werk zonder
                        taartscheppen enzo….maar er is toch wel een grote markt voor:o

                        Maar ik heb bijv. een Opel Monza
                        met een motorische upgrade naar een C30NE uit een Omega 3000 en 18 inch BBS Le Mans velgen
                        maar hij is niet verlaagd ofzo……voldoet dit?[/rquote]

                        strakke bakken met dikke velgen zijn altijd welkom

                        #17836168
                        biancaatje
                          Lid sinds:
                          13 September 2009

                          ik kom zeker wel ff kijken met de kids !! vorig jaar voor t eerst geweest en t was super!!

                          #17836169
                          SRLandgraaf
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            6 September 2008

                            we zien jullie graag op de meeting !:)

                            #17836170
                            Joepp
                              Lid sinds:
                              8 November 2009

                              Er hangt ook leuke reclame van dit treffen op een mege tv scherm op de markt in heerlen, met in het promo filmpje een C Coupe! :D

                              #17836159
                              b_elev
                                Lid sinds:
                                26 January 2008

                                nog even een kleine up

                                ps mensen we zien jullie graag met auto maaaar denk aan de selection lees de criteria goed door

                                mvg brian

                                #17836157
                                OrangeArrow
                                  Lid sinds:
                                  18 February 2007

                                  misschien zijn wij ook van de partij met een paar mooie strakke auto’s :D
                                  Lang leve de selectie, je ziet af toe creaties rondrijden…

                                  #17836171
                                  b_elev
                                    Lid sinds:
                                    26 January 2008

                                    idd selectie is nodig maaar het is geen belgische selctie waar niets fouts binnenkomt verlaging en velgen is minimum en dit verwege het feit dat je in nederland geen echte selectie kan houden omdat het in nl over het algemeen toch lang leve de poly is en ongespoten rond rijden (echte autostyle wagens)

                                    #17836172
                                    16v kadett c
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      2 January 2010

                                      als ik even tijd heb kom ik ook even kijken

                                      #17836173
                                      GREY ILLUSION
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        31 May 2005

                                        Zo streng was de selectie toch niet,,,,,heb een hoop plastic over the top gezien en frikandellen.
                                        denk ook dat het moeilijk is om alleen lage strakke bakken neer tezetten,voor al als franse en japanse merken komen.
                                        stonden wel een paar mooie bij.

                                        #17836174
                                        b_elev
                                          Lid sinds:
                                          26 January 2008

                                          bedankt iedereen voor het komen ook van het opel -forum en hopelijk tot volgend jaar

                                          team possible

                                          Ps Grey illusion / Tim
                                          we zagen je zafira wel rijden maar waarom was je niet het terrein opgekomen de auto was mooi genoeg dat zeker (we hadden je wel gespot)

                                          #17836175
                                          GREY ILLUSION
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            31 May 2005

                                            @b_elev wrote:

                                            bedankt iedereen voor het komen ook van het opel -forum en hopelijk tot volgend jaar

                                            team possible

                                            Ps Grey illusion / Tim
                                            we zagen je zafira wel rijden maar waarom was je niet het terrein opgekomen de auto was mooi genoeg dat zeker (we hadden je wel gespot)

                                            hahaha,hadden jullie me toch gezien :D
                                            thnx voor compliment

                                            ik kon niet zo heel lang blijven en ik dacht dat er een inschrijving voor nodig was.
                                            en ik was de dag ervoor naar de ardennen geweest en met 180 km/h terug gekomen,,,vol met dikke vliegen en ik zal hem nooit ongepoetst op een meeting zetten,als ik meer tijd had gehad,,,,had hij er idd tussen gestaan

                                            greetz grey/tim

                                          20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
                                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.