27 april 2014 – Voorjaarsmeeting Holland Kadett B Club

Forumindex Forums Overige Meetings 27 april 2014 – Voorjaarsmeeting Holland Kadett B Club

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264070
    rekord-e
      Lid sinds:
      9 February 2006

      Ook dit jaar start de Holland Kadett-B Club het seizoen met de jaarlijkse voorjaarsmeeting in Beekbergen. Er is dit jaar rekening gehouden met de feestdagen (Pasen), maar ook met een ander groot Opel evenement. Hierdoor is onze meeting dit jaar niet half april, maar eind april!


      Meer info op de website van de Holland Kadett B Club: http://www.kadett-b.nl/agenda/2014_agenda1.php

      Tot ziens in Beekbergen!

      Het bestuur van de HKBC

      #18217398
      g-astraa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 March 2005

        kijk das mooi ik kom ook weer ff kijken altijd mooie kadettjes daar. :thumb :thumb :thumb

        #18217399
        rekord-e
          Lid sinds:
          9 February 2006

          Laatste info:

          Het is bijna zover, de voorjaarsmeeting komt eraan! Alles is geregeld en we hebben er superveel zin in! Omdat jullie natuurlijk willen weten hoe het allemaal werkt en wat er geregeld is willen we graag de volgende zaken met jullie delen:

          Aanvang:
          Vanaf 10 uur zijn er mensen aanwezig op het terrein.
          Infostand:
          De infostand is dit jaar beter herkenbaar! Graag na aankomst even melden voor de consumptiebonnen, info, taxaties en een uitdraai van de tourrit.
          Parkeren:
          We mogen het gehele terrein gebruiken, we proberen de mensen met onderdelen zoveel mogelijk in de hoek bij de bosrand te zetten, zodat alles lekker bij elkaar is!
          Ledenvergadering:
          Om 11 uur start voor de belangstellende leden de jaarlijkse ledenvergadering op het terras, bij slecht weer in de serre van het restaurant. Het programma is opgenomen in het B-Magazine.
          Onderdelen:
          Naast de “bekende” leveranciers mogen de leden zelf ook vanuit de kofferbak onderdelen en andere spullen aan de man brengen. Goede kans om wat spullen op de kop te tikken natuurlijk..
          Koffie of thee en gebak:
          Ook dit jaar is er weer voor alle leden en 1 bijrijder gratis koffie met gebak in het restaurant. De consumptiebonnen zijn af te halen bij de infostand.
          Tourrit:
          We eindigen de meeting met een korte tourrit met fotomoment. De route is af te halen bij de infostand.
          Taxaties:
          Onze huistaxateur Rovin is weer aanwezig om voor het gereduceerde tarief van 95 euro uw Kadett op de juiste waarde te taxeren. De leden die zich vantevoren hebben aangemeld krijgen bij de infostand een kaartje voor onder de ruitenwisser. De taxateur weet u dan te vinden! Indien u besluit om ook uw Kadett te laten taxeren op de meeting, neem dan daar contact op met de taxateur of geef het aan bij de infostand. Uiteraard worden de eerder aangemelde leden als eerste getaxeerd!
          Eventueel een luch of snack:
          Wegrestaurant gebroeders Mendel heeft een heerlijke kaart, dus als u een hongerig gevoel krijgt tijdens deze mooie dag kunt u in het restaurant of op het terras een heerlijke hap bestellen!

          Wij wensen u veel plezier en hopen u te mogen verwelkomen aanstaande zondag.

          Met vriendelijke groeten,

          Het bestuur van de Kadett B Club

          Opmerking:
          Alle activiteiten zijn ook gratis voor niet-leden van de Holland Kadett B Club, behalve de ledenvergadering en de koffie-met-gebak actie! Je bent met elke Opel welkom, maar onze voorkeur gaat uit naar een B-Kadett of Olympia-A. We verzoeken dan ook om de overige types apart te pakeren, zodat de B-Kadetjes netjes bij elkaar kunnen staan!

          #18217400
          g-astraa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 March 2005

            ik kom zondag ook even kijken,ff kijken of er nog wat moois staat. :thumb

            #18217401
            Juffer1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2006

              Heb je vandaag wel gemist Sjaak ?

              Vanmiddag met de C-Kadett even wezen kijken. Ondanks het slechte weer een hele goede opkomst.
              Erg mooie auto’s gezien en ook onderweg de nodige B-Kadettjes zien rijden.

              #18217402
              g-astraa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 March 2005

                ik ben wel geweest arjan :thumb

                #18217403
                rekord-e
                  Lid sinds:
                  9 February 2006

                  Ondanks het slechte weer was de opkomst goed. Alleen bleven de mensen niet “hangen”, waardoor het aantal deelnemers in de middag flink daalde. Toen ik weer met mijn B-kadett naar het zuiden stuurde, werd het pas droog toen we de rivieren over waren. Toen ik weer in Heerlen was, geloofde mijn vrouw niet dat het in Beekbergen de hele dag had geregend! In Heerlen was het gisteren namelijk de hele dag droog!

                  Ondanks het weer een erg leuke dag, en mijn B-Kadett heeft zijn eerste grote rit prima doorstaan (Is pas sinds woensdag APK gekeurd, en de enige langere rit heb ik vrijdag gemaakt 37 km heen en 37 km terug naar mijn werk. Zondag was dan ook de beproeving: 180 km enkele reis naar Beekbergen!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.