27-08 t/m 29-08-2010, Kolder in de Polder II

Forumindex Forums Overige Meetings 27-08 t/m 29-08-2010, Kolder in de Polder II

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 106)
  • Auteur
    Berichten
  • #17595333
    kurtmanta
      Lid sinds:
      18 November 2005

      origineel gepost door CTN
      nee, ik heb niets en de deur van de auto zat er ook nog in ( was bezig om spullen van de achterbank te pakken).
      De eigenaar van de auto was boos en reed echt als een bezetene bij de ingang weg met de rechterkant van de auto door de berm ( blubber) en werd gevolgd door nog drie andere manta’s, die overigens wel normaal reden. De blubber vloog meters hoog door de lucht

      groetjes, Saskia

      euhm, een beetje overdrijven kan ook geen kwaad
      amai, en daarbij, het was helemaal niet voor mijne te jurryleren
      ik was met men daily daar, vond het gewoon erg voor de andere van ons club, en we mochten het terijn wel op, maar dat ging gewoon niet
      hier word van een mug nogal een olifant gemaakt

      #17595334
      GREY ILLUSION
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 May 2005

        origineel gepost door debolle

        @GREY
        ILLUSION en was je frietje nog lekker en wat is het zeeuwse land toch mooie he ;)
        je heb een mooie astra hoor mocht hem bij de ingang ff vanbinnen en vanbuiten mogen bewonderen

        thnx hij is van een vriend van mij(rickert).

        frietjes waren idd lekker en de kibbeling nog beter hahahaha.

        alleen dat al was de rit waard,wou dat ik in zeeland woonde.

        volgend jaar de zon en dan komt het helemaal goed.

        Gr Tim en Rick Xtreme team heerlen

        #17595335
        Flighty
          Lid sinds:
          12 May 2005

          origineel gepost door black champion
          !!

          zelf ook erg verrast met m’n prijzen:

          1e prijs b/c kadett
          1e prijs 25+
          BEST OF SHOW helemaal niet verwacht!

          (had mezelf ook ingeschreven voor motorruimte, maar dit is misgegaan, was maar 1 inschrijving voor werd er vertelt, das jammer maar ach de best of show maakte dat goed!)

          Spreek foutje van onze Wout, er was namelijk maar 1 beker voor motorruimte, want er waren wel meer inschrijvingen daarvoor ;)

          Iedereen die geweest is BEDANKT!
          Ook voor de positieve reacties, want ja je kan nog zo goed je best doen om alles tot in de puntjes te regelen, het weer heb je helaas niet in de hand!

          #17595336
          blue magic
            Lid sinds:
            19 July 2004

            ik vond het echt een fantastisch weekend:thumbup
            ondanks het slechte weer was het toch een zeer geslaagd weekend!!!!
            en echt super!! dat je tot in de late uurtjes nog kan eten.. lekker zeg:wub
            volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!!! maar dan zal het waarschijnlijk met de ascona b zijn..
            die moet ik volgend jaar compleet gerestaureerd hebben..

            >>>>toch nog mooi de 1e prijs kadett d/e mee mogen nemen..<<<<

            opelc;ubzeeland.. ik vond het een zeer geslaagd weekend!!!
            je weet immers nooit niet wat het weer gaat worden..
            maar we hebben er met z’n allen een groot feest van gemaakt.. dat is zeker..
            en ik heb het lekker droog gehouden met mijn houten klompen:D

            iemand:kewlpics???

            groeten..

            #17595337
            opel4ever
              Lid sinds:
              5 July 2004

              Zo,

              Gezellig weekend achter de rug, top organisatie jammer dat er van die jankerts zijn die door het slechte weer niet komen.

              Daarbij komen mensen eerder samen gezellig in de eventshelter zitten van een dikke 8000 euro :P

              Denk dat wij als CDT en ofschoon uhm oftopic uh OFZO de sfeer er goed inhielden!
              Stoelendansje hier een truuk in een tent daar. En veul bier met t**ten hahaha.

              Hier onze inpressiefoto’s: http://www.calibradreamteam.nl/index.php?option=com_expose&Itemid=58

              Dan even meetings 2010 en dan opelclub zeeland.

              Tot slot ook nog 3 prijzen :

              Rene 1ste plaats en ikke 3de calibra
              Jos 1ste plaats glowoff

              Maar de hoofdprijs was toch wel het geslaagde weekend!!!!!!

              OCZ bedankt!

              #17595338
              debolle
                Lid sinds:
                29 June 2004
                #17595339
                lukky
                  Lid sinds:
                  2 July 2004

                  Wij willen iedereen bedanken voor het super gezellige weekend… we hebben zoveel mogelijk geprobeerd om het in goede banen te leiden, beter leiden met de lange ij schrijven, maar we hebben ons goed vermaakt met zijn allen, en over het weer kan ik kort zijn….. als er iemand is die dat goed zou kunnen regelen… graag contact met ons opnemen.. zodat we in het vervolg wel goed weer hebben…
                  flauwekul natuurlijk.. aan het weer kunnen wij net als zovelen niks doen en dat we dan besluiten om het terrein dicht te gooien, is dan ook alleen maar om de auto’s te beschermen tegen allerlei schades die het zou oplopen door het vast lopen in de modder en het lostrekken door de tractor…
                  het besluit was in ieders belang, en dat je dan 200 km rijd om vervolgens niet het terrein op te kunnen… tja das spijtig en kan begrijpen dat je het niet leuk vind.. maar je moet ook begrijpen dat het gewoon onmacht is, wat hadden we dan moeten doen.. inkom moeten vangen en dan vervolgens je auto of iets dergelijks beschadigen met het er uit trekken.. nee we hebben een wijs besluit genomen..
                  en dan dat van insignimaniac….. jammer dat je zo reageert… maar als jij ooit een meeting organiseert zijn wij er ook bij… kijken of jij alles wel zo goed kan regelen dat er niemand klaagt… en als je dan in zo een positie komt als dat wij van het weekend waren.. hoor jij ons OPEL CLUB ZEELAND nog niet klagen….. maar speciaal voor jouw :fy1 back at you
                  grtz lukky

                  #17595340
                  g-astraa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 March 2005

                    OPEL CLUB ZEELAND SUPER BEDANKT VOOR DIT WEEKEND :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

                    ik vind het een goede beslissing geweest van de organisatie en dat dan sommige zo reargeren vind ik nergens op slaan en dat dan sommige als een dwaas er van door gaan slaat al helemaal nergens op.
                    daarmee haal je de mensen die voor de gezelligheid komen en de prijzen jagers meteen uit elkaar.

                    ik zeg kolder in de polder was super en op naar volgend jaar en dan zeker weer van de partij.

                    #17595341
                    CTN
                      Lid sinds:
                      10 January 2009

                      @Kurtmanta

                      Ik weet niet wie dat het geweest is die daar zo als een idioot reed, weet alleen dat het een zwarte manta was en dat de bestuurder lang haar had, maar vele mensen hebben het gezien hoor, en het is zeer zeker niet overdreven.

                      Maar goed, het was een top weekendje, ondanks het weer, en zeikers blijf te toch houden, je kan het bij sommigen nooit goed doen.
                      Tot volgend jaar, zijn we er weer bij hoor!

                      #17595342
                      PloPPloP
                        Lid sinds:
                        24 August 2008

                        :wors:wors:wors gratis bier!!!! (alhoewel we er zelf geen drinken)
                        Wij hebben ons supergeamuseerd!
                        Dikke bedankt voor het toffe weekend!

                        Hopelijk volgend jaar terug een WEEKENDmeeting, wij zullen zeker van de partij zijn!
                        Ook al rijden we onze sleurhut stuk, we blijven met alle plezier komen (één van de platen heeft onze ophanging gebroken;) )

                        Bedankt aan de hele crew van OCZ voor het toffe weekend!

                        #17595343
                        kurtmanta
                          Lid sinds:
                          18 November 2005

                          origineel gepost door CTN

                          @Kurtmanta

                          Ik weet niet wie dat het geweest is die daar zo als een idioot reed, weet alleen dat het een zwarte manta was en dat de bestuurder lang haar had, maar vele mensen hebben het gezien hoor, en het is zeer zeker niet overdreven.

                          Maar goed, het was een top weekendje, ondanks het weer, en zeikers blijf te toch houden, je kan het bij sommigen nooit goed doen.
                          Tot volgend jaar, zijn we er weer bij hoor!

                          euhm ik ben de chaufeur geweest die daar zo vertrok
                          als ik jullie heb laten schrikken men excuses

                          #17595344
                          jaccomega
                            Lid sinds:
                            10 January 2006

                            Wat een gezeik allemaal weer.Ik wil al 2 jaar heel graag,maar kan niet door omstandigheden.

                            #17595345
                            debolle
                              Lid sinds:
                              29 June 2004

                              origineel gepost door PloPPloP
                              :wors:wors:wors gratis bier!!!! (alhoewel we er zelf geen drinken)
                              Wij hebben ons supergeamuseerd!
                              Dikke bedankt voor het toffe weekend!

                              Hopelijk volgend jaar terug een WEEKENDmeeting, wij zullen zeker van de partij zijn!
                              Ook al rijden we onze sleurhut stuk, we blijven met alle plezier komen (één van de platen heeft onze ophanging gebroken;) )

                              Bedankt aan de hele crew van OCZ voor het toffe weekend!

                              hey plopplop nog bedankt voor het biertje ik heb er van genoten in de caravan van de info ;) en je plopdrankje was ook zeker te weten lekker. :thumbup

                              hoop dat je niet al te veel schade heb aan de ophanging ik hoorde de klap op de plaat ja.
                              hoop dat het goed komt :thumbup

                              #17595346
                              PloPPloP
                                Lid sinds:
                                24 August 2008

                                Komt wel goed, heb een omniumverzekering ;)

                                #17595347
                                lukky
                                  Lid sinds:
                                  2 July 2004

                                  origineel gepost door PloPPloP
                                  Komt wel goed, heb een omniumverzekering ;)

                                  bedankt nog voor te komen… maarruh…..
                                  ondanks de schade mag je hem toch nog wel ruilen voor m’n kipje haha
                                  maar toch spijtig van de schade.. kon je er toch nog fatsoenlijk mee thuis komen dan???

                                  #17595348
                                  debolle
                                    Lid sinds:
                                    29 June 2004

                                    origineel gepost door jaccomega
                                    Wat een gezeik allemaal weer.Ik wil al 2 jaar heel graag,maar kan niet door omstandigheden.

                                    jacco volgende meeting ben je er gewoon bij hoor ;)

                                    #17595349
                                    PloPPloP
                                      Lid sinds:
                                      24 August 2008

                                      origineel gepost door lukky
                                      bedankt nog voor te komen… maarruh…..
                                      ondanks de schade mag je hem toch nog wel ruilen voor m’n kipje haha
                                      maar toch spijtig van de schade.. kon je er toch nog fatsoenlijk mee thuis komen dan???

                                      Ja hoor, niets van gevoeld achter de auto :D

                                      #17595350
                                      jaccomega
                                        Lid sinds:
                                        10 January 2006

                                        origineel gepost door debolle

                                        origineel gepost door jaccomega
                                        Wat een gezeik allemaal weer.Ik wil al 2 jaar heel graag,maar kan niet door omstandigheden.

                                        jacco volgende meeting ben je er gewoon bij hoor ;)

                                        ik hoop het wel;)

                                        #17595351
                                        Sarah
                                          Lid sinds:
                                          14 July 2006

                                          Volgend jaar normaal opnieuw van de partij.

                                          Het weer kan je spijtig genoeg niets aan doen, vond het vooral ook erg dat OCZ overal met veel wagens present is, maar als ze dan zelf een meeting geven, zie je bijna niemand… (wrs ook weer mede door het slechte weer)

                                          Goede beslissing om het terrein af te sluiten, ik was blij dat ons Dettje goed van de wei is afgeraakt.

                                          #17595352
                                          gina
                                            Lid sinds:
                                            1 July 2004

                                            Jammer van het weer inderdaad.
                                            Het was van de organisatie een wijze beslissing om het terrein af te sluiten. De gene die een prijs hebben gekregen van harte..

                                            #17595353
                                            Baas J.
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              19 May 2008

                                              Niet meer geweest door het weer… wilde zondag gaan kijken..las hier dat het onbegaanbaar was..jammer. Had ik zaterdag maar ff gaan kijken…maja.. volgende keer beter.

                                              #17595354
                                              bladeofdarkness
                                                Lid sinds:
                                                4 August 2004

                                                Btje late reactie van uit mijn kant :) maar ‘t was egt een SUPER WEEKEND!!!:wors:wors:wors

                                                Heb me weer prima vermaakt en ik hoop dat we volgend jaar ook weer mogen komen :jerry

                                                #17595355
                                                dudie-c20ne
                                                  Lid sinds:
                                                  5 August 2009

                                                  ook weer terug van een geslaagd weekend bij OCZ.
                                                  heb me weer best vermaakt en heb n og 2 bekers mee naar huis mogen nemen: 3e prijs glow off en 3e prijs clubspel.

                                                  OCZ bedankt voor dit weekend en volgend jaar zeker weer aanwezig.
                                                  het enisgte minpuntje was dat OCZ afgerekend werd op het het weer.
                                                  kom op mensen we zijn toch niet van suiker dat we smelten door wat nattigheid.

                                                  grtz bjorn

                                                  #17595356
                                                  lukky
                                                    Lid sinds:
                                                    2 July 2004

                                                    ben blij dat er meer goeie berichten op het forum staan dan slechte… ondanks het klote weer een geslaagd weekendje gehad, normaal gezien word je door zo’n voorval al meteen de grond ingeboord en hoor je alleen de slechte momenten voorbij komen en niet de leuke… maar das in dit geval gelukkig anders…
                                                    en ja nogmaals sorry voor diegene die op de zondag voor niks zijn gekomen, het was pure onmacht en hoop dat de meeste dat ook kunnen snappen….
                                                    oh ja net nog met wout gesproken…. ik moest vanmorgen weer normaal gaan werken en zou vanmiddag met een aantal leden de grote tent gaan afbreken…. maar die was door de flinke storm van nacht al zelf naar beneden gekomen.. blij dat ons dat van het weekend bespaard is gebleven..

                                                    #17595357
                                                    Arjan Kuijper
                                                      Lid sinds:
                                                      29 June 2004

                                                      Ik denk dat iedereen die het weekend geweest is erg positief is. Ik vond het zelf ook allemaal goed geregeld en we hebben het ook erg gezellig gehad. De wc’s en douche’s waren schoon, het bier en eten waren lekker en de muziek was goed. Hopelijk zijn jullie uit alle kosten en kunnen we volgend jaar weer een heel weekend verwachten want we zijn er dan ook zeker weer bij:thumbup
                                                      En voor alle zeikerds onder ons, als je niet tegen regen kan moet je maar in Spanje gaan wonen of een andere hobby gaan zoeken die je binnen doet, slaat natuurlijk helemaal nergens op om negatief te worden vanwege het weer. Ik vond het eigenlijk wel wat hebben, de regen tikt tegen je tent en je trekt een lekker biertje open met OFZO:D

                                                      Nogmaals bedankt OCZ voor het supergezellige weekend!:wors

                                                    25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 106)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.