Forumindex › Forums › Overige › Meetings › 26 MEI MEETING HOOGEVEEN de bloemen zijn er..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 mei 2013 om 16:48 #18144024
@soepkiepe wrote:
@jeroenk wrote:
Allerbeste van de meeting was toch dat we Rik hebben omgekregen. Tegenwoordig is hij groot fan van Ajax!
Hij is zelfs meegeweest naar de Arena!! :thumb :thumb
:jerry :jerry
waar is dat knopje “vind ik leuk” haha
in 1 woord… GEWELDIG!!!!!@Ghanz wrote:
Aplausje voor Jeroen
:wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors
Haha, het moest gewoon even. Je vraagt erom als je met zo’n hoofddeksel rondloopt :jerry
28 mei 2013 om 18:35 #18144025Onmogelijke omega gemist op de foto’s helaas.
Ik was op doorreis met de vrouw richting Assen dus ff de auto’s bekeken en weer doorgegaan.
Opkomst was prima mijn insziens.Er werd tevens veel rook de lucht in geblazen door v6’en ;)
28 mei 2013 om 19:40 #18144026die Omega hebben we wel gezien, maar toen men weer foto’s wou maken van de auto’s, was die alweer weg.
is een hele mooie Omega, vind het echt een vette, als er iets van een leger thema op zou zitten. ;)
@ Teun: is idd een idee. ;)
28 mei 2013 om 20:36 #18144027de omega was idd een dikke bak…miste alleen de echte leger kleuren maar mat zwart is zo te regelen toch??
De v6jes waren idd beetje rokerig,vooral die groene vectra 2.5 v6 rookte behoorlijk.
Het expansie vaatje vor de koelvloeistof vond ik persoonlijk een beetje olie achtig zwart van binnen dus ben bang dat er een koppakking lekt,verder wel een mooie vec.28 mei 2013 om 21:32 #18144028heb vandaag de bloemen heen gebracht.
de beste man wist volgens mij niet helemaal wat hem overkwam hahaha.
hij vond het zeer mooi en waardeerde het ook heel erg dus.
ook waren er een paar mensen die zeiden dat janneke ook wel wat verdiende als bedankje, dus ook die heeft wat gekregen ;)er waren verder totaal geen klachten geweest, dus een volgende keer was daar ook wel weer mogelijk na overleg.
de foto’s.. (helaas niet de mooiste foto’s mijn excuses daar voor)
en dit heeft janneke voor haar zelf uit gezocht ;)
nogmaals..
namens janneke en mij hartstikke bedankt, en hopelijk volgend jaar opnieuw.(al hoor ik van velen dat ze het liever wat eerder hebben haha)
28 mei 2013 om 21:34 #18144029Jaaaaaaaah eerder :thumb :D
28 mei 2013 om 21:38 #18144030GOED BEZIG HARJAN !!!!
:thumb
en Janneke natuurlijk ok :P
tot ziens op de NAJAARS meet luitjes.
Datum volgt nog.hahaha
28 mei 2013 om 21:42 #18144031pfff oke jullie je zin..
maar ik ben niet z van het voor jaar en najaar gebeuren, wanneer is het ongeveer na jaar hahah, dan kan ik daar ff rekening mee gaan houden en nu eens wat eerder plannen dan een week voor de meeting :P
:jerry :jerry28 mei 2013 om 21:42 #18144032@Ghanz wrote:
GOED BEZIG HARJAN !!!!
:thumb
en Janneke natuurlijk ok :P
tot ziens op de NAJAARS meet luitjes.
Datum volgt nog.hahaha
strak plan hans :thumb
28 mei 2013 om 22:54 #18144033Ben der ook geweest met mn kamaraad ik in de vectra en hij in zn opc. T was onze eerste meeting en we willen er graag meer bij gaan wonen en hopelijk komt t financiele gedeelte ook beter zodat ik ook meer aan de vectra kan gaan doeg groetjes uit drenthe
28 mei 2013 om 23:01 #18144034@Snuffel1993 wrote:
Ben der ook geweest met mn kamaraad ik in de vectra en hij in zn opc. T was onze eerste meeting en we willen er graag meer bij gaan wonen en hopelijk komt t financiele gedeelte ook beter zodat ik ook meer aan de vectra kan gaan doeg groetjes uit drenthe
finaciele gedeelte is bij mij ook vaak een struikel blok maar alle mooie dingen komen langzaam.
vec zag er iig goed uit….
stel jullie hier ook ff voor op het forum bij het voorstellen topic vinden ze wel prettiger :thumb
alleen volgende keer ff in je binnenspiegel kijken voordat je achteruit rijd….bijna fietser plat hahaha..maar ging goed gelukkig
gr.Paul
29 mei 2013 om 04:46 #18144035platte fietsers in hoogeveen
:jerry :jerry :jerry :jerry
maaruh.. september alvast de najaars meeting doen?
heb je ook nog kans.. let wel.. kans :D op redelijk weer,
en t duurt niet te lang eer het september is
:jerry :jerry :jerry29 mei 2013 om 07:00 #18144036is goed ghanz, maar wat is wijsheid, net als de brabant meeting ff een poll maken van de 4 weekenden in september, en dan een week stem tijd geven en dan de datum pakken dat de meeste stemmen heeft?
of zou ik gewoon eens ff naar het vliegveld bellen welk weekend het best uit komt voor hun?probleem is als ik optie 1 doe dat er wel kans is dat ik hier een weekend besproken heb en het bijvoorbeeld bij het vliegveld niet kan ;)
dus ik denk dat ik maar voor nummer 2 ga ;)29 mei 2013 om 07:42 #18144037@Snuffel1993 wrote:
Ben der ook geweest met mn kamaraad ik in de vectra en hij in zn opc. T was onze eerste meeting en we willen er graag meer bij gaan wonen en hopelijk komt t financiele gedeelte ook beter zodat ik ook meer aan de vectra kan gaan doeg groetjes uit drenthe
volgens mij had je een lekke uitlaat kerel, dikke opc trouwens die je maat mee had :thumb
29 mei 2013 om 08:30 #18144038Ik ben zekers voor n meeting in September :)
29 mei 2013 om 09:52 #18144039@Carina_1984 wrote:
Ik ben zekers voor n meeting in September :)
wel komen dan he :P
had je afgelopen meeting ook wel verwacht namelijk haha29 mei 2013 om 10:15 #18144040Optie 2 met 2 datums king:
29 mei 2013 om 10:54 #18144041Ik ga dan zekers mn best doen om te komen!!
Hopelijk is t dan ook weer op n zondag, want dan kan ik
over t algemeen vaker dan op zaterdagen…29 mei 2013 om 14:47 #18144042uiteraard op n Zondag met ZON!!! … hoop ik dan :D
zaterdags kan IK niet. whaha
29 mei 2013 om 15:18 #18144043ja en als hans niet kan geen meeting natuurlijk he hahaha
het word sowieso weer een zondag, ik denk dat de meeste eerder op zondag kunnen dan op zaterdag namelijk.
zondag is voor de meesten toch zo saaie dag haha
maar wanneer de datum en zo bekend is word dat wel weer een nieuw topic natuurlijk, tot die tijd moeten we het maar ff met dit topic doen ;)
(valt me mee at er nog geen commentaar is over het off topic gelul hier haha)ik zal van de week eerst ff uit zoeken als er nog andere meetings staan in die maand.
dan kan ik daar ff rekening mee houden ;)29 mei 2013 om 15:26 #18144044@soepkiepe wrote:
ja en als hans niet kan geen meeting natuurlijk he hahaha
het word sowieso weer een zondag, ik denk dat de meeste eerder op zondag kunnen dan op zaterdag namelijk.
zondag is voor de meesten toch zo saaie dag haha
maar wanneer de datum en zo bekend is word dat wel weer een nieuw topic natuurlijk, tot die tijd moeten we het maar ff met dit topic doen ;)
(valt me mee at er nog geen commentaar is over het off topic gelul hier haha)ik zal van de week eerst ff uit zoeken als er nog andere meetings staan in die maand.
dan kan ik daar ff rekening mee houden ;)en nu weer ontopic hahahahaha nee grapje.
denk dat ik er in september ook weer ben met het clubje maar zover kijk ik nog niet vooruit.
29 mei 2013 om 15:58 #18144045Eensch! Tot in september dan hè :thumb
29 mei 2013 om 16:33 #18144046maar uhh…
wat dachten jullie van augustus?
heb in september een paar verjaardagen waarvan 2 op een zondag.
en in augustus is het ook vaak mooi weer.(gestuurd na ff met janneke er over gehad te hebben haha)
29 mei 2013 om 16:59 #18144047@soepkiepe wrote:
maar uhh…
wat dachten jullie van augustus?
heb in september een paar verjaardagen waarvan 2 op een zondag.
en in augustus is het ook vaak mooi weer.(gestuurd na ff met janneke er over gehad te hebben haha)
16-17 en 18 augustus is OPN WEEKEND SEVENUM…dan ben ik er niet en we zijn vanaf 28 juli al in Limburg op vakantie bij mijn schoonouders.
Dan zou het het 25e of 1 september moeten….anders ben ik er niet bij.
29 mei 2013 om 17:04 #18144048jezus, krijgen we dat gekloot weer… iedereen wil komen, maar op 1 datum wil niet haha
:jerry :jerry :jerryhmm, jullie hebben die caravans wel gezien daar achter toch? ik maak er maar een heel weekend van denk ik, vrijdag zaterdag en zondag, die wie van ver komen moeten daar maar in die caravans hoor hahaha
king:1 sept zou ik eventueel ook wel kunne trouwens, maar ik denk dat ik de datum uit zoeken maar een beetje aan janneke over laat, die heb zich er de vorige keer ook goed mee gered ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.