Forumindex › Forums › Techniek › V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz › 25xe in Kadett
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 juni 2011 om 19:28 #17237699
ik wil graag deze motor in mijn C Kadett zetten, echter ben ik bang voor enkele dingen die mis kunnen gaan.
– De startonderbreker, hoe ga ik daarme verder, ik wil die niet in de Kadett, met een ecu van een bepaald bouwjaar gaat die vanzelf weg toch?
– heeft iemand een beschrijving van alle aansluitingen van deze motor, ook hoe ik straks de electra aansluit?
9 juni 2011 om 19:58 #17879064als je een C25xe uit een vroege calibra of vectra pakt heb je geen startonderbreker
elke X25xe is zoiezo met een startonderbreker ( inlaat komt veel beter uit voor jou )
stelt niet zoveel voor, je moet alleen de transponderring en n sleutel ( chip ) van de donor auto hebben ( je plakt dan de sleutel aan de transponderring en t werkt )kabelboom kleuren zijn gelijk aan jou kleuren
9 juni 2011 om 20:24 #17879065otdh wrote:als je een C25xe uit een vroege calibra of vectra pakt heb je geen startonderbrekerelke X25xe is zoiezo met een startonderbreker ( inlaat komt veel beter uit voor jou )
Sorry, nu ben ik in de war dankzij je laatste zin?
Elke heeft startblokkering en je zegt vroegere niet ?
En wat is opeens met de inlaat ?
Alvast bedankt, ik ga voor zaterdag sowieso een omega b halen met een 2.5xe schakel.
Dus ik zal die motor eens gaan uitbouwen en dan kijk ik tijdens de uitbouw hoe en wat…
Ik werk normaal alleen met cih blokken, maar nu een V6, omdat die toch beter lopen en deze past zo in de Kadett, de cih moet ik plaatwerk uitslijpen..
Heb je zo nog tips tijdens de uitbouw??
Bijv. de stuurbekrachtiging, heb ik dus niet, welke riem heb ik dan straks nodig?
En wat kan ik nog van het blok weg laten?
Het is inderdaad fijn dat de meeste Opel draadkleuren dezelfde betekenis hebben!
11 juni 2011 om 13:03 #17879066de c25xe van een vectra/calibra hebben andere inlaat dan de x25xe uit een omega/sintra
dit omdat de motor anders in de auto hangt
heb aansluiten valt best mee
eigenlijk hen je maar ongeveer 5 draadjes nodig om m te laten lopen
11 juni 2011 om 14:24 #17879067De X25XE is niet in de Sintra geleverd.
Ook de Calibra heeft motorcode X25XE gehad, terwijl deze er indentiek uitziet als de eerste typen C25XE,
echter die hebben dus start onderbreking en EGR voorzover ik weet.11 juni 2011 om 18:33 #17879068ja ok sintra idd alleen 3.0
en x25xe ook in de calibra
k had t even snel gepost jeroen hahahah
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.