Forumindex › Forums › Overige › Meetings › 22, 23 & 24 augustus 2008 => Sevenum 2008 !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 juli 2008 om 19:51 #17395413
origineel gepost door MisterGSi
Ik ga dit jaar voor het eerst… ben echt benieuwd.
weet niet zo goed wat ik kan verwachten. hoop een leuk weekend te krijgen daar.zijn er wel elke dag/avond dingen te doen? mag je je eigen drank enzo meenemen?
er is heel het weekend wt te doen en je mag gewoon je eigen drank meenemen hoor voor bij je tent,bij ons geen rare dingen zoals in het verleden gebeurd zijn bij automax.
24 juli 2008 om 21:28 #17395414@ MisterGSi
Op Automax is er (vorig jaar) nogal wat gezeik geweest door dronken figuren die met hun auto wat andere auto’s kort reden en nogal wat overlast en beschadigingen aan andermans eigendommen toebrachten.
Hier hoef je je op Sevenum geen zorgen over te maken :jerry
Gr. Arjan
25 juli 2008 om 10:56 #17395415origineel gepost door Juffer1
@ MisterGSiOp Automax is er (vorig jaar) nogal wat gezeik geweest door dronken figuren die met hun auto wat andere auto’s kort reden en nogal wat overlast en beschadigingen aan andermans eigendommen toebrachten.
Gr. Arjan
Hmmmm:hmmz oké. lekkere klootzakken dus.
hoop dat dat nu niet gaat gebeuren.heb er wel vette zin in!!! :jerry
26 juli 2008 om 21:34 #17395416origineel gepost door Juffer1
@ MisterGSiOp Automax is er (vorig jaar) nogal wat gezeik geweest door dronken figuren die met hun auto wat andere auto’s kort reden en nogal wat overlast en beschadigingen aan andermans eigendommen toebrachten.
Gr. Arjan
is al weer twee jaar gelden hoor, maar alles is daar nu ook weer onder controlle:thumbup
27 juli 2008 om 09:35 #17395417AnoniemLid sinds:
1 January 1970geloof mij nou maar, kom al 6 jaar op sevenum en elk jaar is het weer een feest!
toevallig ook een zwembadje dit jaar John?:D:thumbup
ps wij met COD zijn grotendeels vrijdagmorgen van de partij, verwacht wordt een auto of 20-25 van ons.
28 juli 2008 om 16:49 #17395418origineel gepost door Big Sexy
geloof mij nou maar, kom al 6 jaar op sevenum en elk jaar is het weer een feest!toevallig ook een zwembadje dit jaar John?:D:thumbup
ps wij met COD zijn grotendeels vrijdagmorgen van de partij, verwacht wordt een auto of 20-25 van ons.
ja mooi we zijn toch vroeg op:P:P:P ja en zwembad is leuk maar wordt altijd zo’n zootje binnen een mum van tijd:(
29 juli 2008 om 06:23 #17395419origineel gepost door Mighty-Corsa
origineel gepost door Andrevanterve
Ben zondags aanwezig met diverse leden van een nieuwe opelclub namelijk Dutch Blitz Society
( http://www.dutchblitzsociety.nl )Er was toch al eens een idee om een club te starten met deze naam. Maar volgens mij zijn dit niet de mensen die er toen achter zaten of heb ik het mis.
Ik kreef toen nog een U2U over deze club en was toen ook heel erg actief op het forum van hun. Maar op een gegeven moment stond het op een laag pitje. :(
Die club is er ook een tijdje geweest ja,ik heb zelfs de naam nog op mijn auto staan.
En ben toen ook nog als offical member gekozen???
Maar op een gegeven moment werd het heel stil op de site.
Die jongen had er ineens geen tijd meer voor kreeg ik toen te horen..
En nu lees ik tot mijn verbazing dat er weer een dutch blitz society is opgericht??Hebben jullie in overleg met hem zijn site over genomen of enkel de naam gepakt?
gr gerrit,
29 juli 2008 om 15:56 #17395420origineel gepost door Blue-Dragon
origineel gepost door Mighty-Corsa
origineel gepost door Andrevanterve
Ben zondags aanwezig met diverse leden van een nieuwe opelclub namelijk Dutch Blitz Society
( http://www.dutchblitzsociety.nl )Er was toch al eens een idee om een club te starten met deze naam. Maar volgens mij zijn dit niet de mensen die er toen achter zaten of heb ik het mis.
Ik kreef toen nog een U2U over deze club en was toen ook heel erg actief op het forum van hun. Maar op een gegeven moment stond het op een laag pitje. :(
Die club is er ook een tijdje geweest ja,ik heb zelfs de naam nog op mijn auto staan.
En ben toen ook nog als offical member gekozen???
Maar op een gegeven moment werd het heel stil op de site.
Die jongen had er ineens geen tijd meer voor kreeg ik toen te horen..
En nu lees ik tot mijn verbazing dat er weer een dutch blitz society is opgericht??Hebben jullie in overleg met hem zijn site over genomen of enkel de naam gepakt?
gr gerrit,
Het bestuur van ons heeft eerst bij kamer van koophandel en andere instantie’s gekeken of deze naam vrij was en dat was zo. Denk dan dat de anderen die deze naam gebruikten het hebben opgezegd:o:o
29 juli 2008 om 16:45 #17395421Dan moet je is op deze link drukken :o
> http://anne.messageboard.nl/29206/portal.php
Hij staat nog steeds op het internet en hij is tijdelijk gesloten:hmmzgr gerrit,
29 juli 2008 om 17:03 #17395422Ik vond het heel erg jammer dat die club niet meer bestond, maar wat ik wel wil weten wat voor een club dit is: meer voor duitse/clean style of tupperware.
De club die als eerste die naam had was meer voor de duitse/clean style en dat was echt mijn ding.
29 juli 2008 om 17:27 #17395423origineel gepost door Kilat
Ik vond het heel erg jammer dat die club niet meer bestond, maar wat ik wel wil weten wat voor een club dit is: meer voor duitse/clean style of tupperware.De club die als eerste die naam had was meer voor de duitse/clean style en dat was echt mijn ding.
Ik denk dat die het een tijdje op een laag pitje heeft gezet.
Vanwege de omstandigheden en hem daarom tijdelijk heeft gesloten.En dat er dan andere met zijn naam aan de wandel gaan lijkt me niet erg gepast.
gr gerrit,
29 juli 2008 om 17:34 #17395424Ik had ook dezelfde reden gekregen dat die jongen geen tijd meer had.
Lijkt mij ook dat het niet echt gepast is om met die naam aan de wandel te gaan terwijl je het zelf niet hebt bedacht.Sterker nog de clubnaam was hier zelf ook op het forum ten gehore gebracht door de oprichter.
30 juli 2008 om 10:38 #17395425-offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic
BACK ONTOPIC GRAAG !!!!!!!!
30 juli 2008 om 15:05 #17395426idd mensen ff back ontopic!!!!!!! Ik heb er zin in :D
30 juli 2008 om 15:31 #17395427:o Waarom: Als het hier te spraken is gekomen
En we weten dat dit niet klopt moeten wij dit dan maar zo laten gaan.?gr gerrit,
31 juli 2008 om 19:10 #17395428weet iemand of je zaterdag avond gewoon kan komen aanrijden om te overnachten? ofmoet ik me ergens aanmelden daarvoor kheb gezocht maar kon nergens die info vinden :cry
31 juli 2008 om 19:17 #17395429volgens mij kun je tot 22:00 aan rijden tot die tijd is het hek open en anders gewoon ff vragen
:D:D:D:D:D:D:D:D31 juli 2008 om 21:59 #17395430origineel gepost door Dj_Agressor
weet iemand of je zaterdag avond gewoon kan komen aanrijden om te overnachten? ofmoet ik me ergens aanmelden daarvoor kheb gezocht maar kon nergens die info vinden :crynee hoor je kan zo komen, geen probleem:thumbup
1 augustus 2008 om 11:20 #17395431origineel gepost door Blue-Dragon
:o Waarom: Als het hier te spraken is gekomen
En we weten dat dit niet klopt moeten wij dit dan maar zo laten gaan.?gr gerrit,
Open je daar maar een nieuw topic voor in Algemeen ofzo :P
1 augustus 2008 om 19:24 #17395432dames, heren nog maar 20 dagen en dan mogen we weer
2 augustus 2008 om 10:44 #17395433hoe zit dat eigenlijk met de plekken? moet je van te voren zeggen met hoeveel auto’s en tenten je komt?
of maakt dat niet uit? wijzen ze een plek aan als je daar aankomt?2 augustus 2008 om 16:22 #17395434origineel gepost door js 400
nee hoor je kan zo komen, geen probleem:thumbup
oke dan dan kom ik met me vaste aanhang wel opdagen waarschijnlijk! :thumbup
2 augustus 2008 om 20:59 #17395435origineel gepost door MisterGSi
hoe zit dat eigenlijk met de plekken? moet je van te voren zeggen met hoeveel auto’s en tenten je komt?
of maakt dat niet uit? wijzen ze een plek aan als je daar aankomt?er zijn een aantal clubs die hebben bij mij gevraagd om een bepaalde plek, maar je hoeft niet op te geven hoor plek zat.
gr john
2 augustus 2008 om 22:43 #17395436Ja op het terrein links tegen de weg aan is onze plek :jerry
heb er megazin in:agent
3 augustus 2008 om 07:35 #17395437origineel gepost door JackM83
origineel gepost door Blue-Dragon
:o Waarom: Als het hier te spraken is gekomen
Open je daar maar een nieuw topic voor in Algemeen ofzo :P
-offtopic
Dit topic is niet gestart door OPN Jack :vertag.
Als Gerrit daarop wil reageren is dat zijn goed recht en het is ook in jullie (OPN) eigen belang.Wat denk je wat er gebeurd als er in Sevenum “ineens” een nieuwe groep van de Dutch Blitz Society staat en de oprichters “langskomen” ? Ik weet wel heel erg zeker dat die dat niet gaan waarderen.
Zou lekker zijn als ik nu opeens ook een OPN-club zou gaan beginnen, lekker meedeinzen op een andere zijn sucses.
En nu weer ON-topic :
Nog 19 dagen voor we dan eindelijk naar Sevenum kunnen afreizen !
Heb er zin an :angelVanuit de Astra Tuning Club komen er steeds meer en meer aanmeldingen binnen :thumbup
Is er trouwens al bekend hoeveel Duitsers / groepen / auto’s zich tot op heden al hebben aangemeld ?
Gr. Arjan
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.