Forumindex › Forums › Overige › Meetings › 22, 23 & 24 augustus 2008 => Sevenum 2008 !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 augustus 2008 om 18:30 #17395613
origineel gepost door MisterGSi
whahaha niet teveel kapsones krijgen hè? hahaha
maar goed, als je het nog een keer wilt horen (en ook nog ff voor cabriobully): de C van PORE is “nog wel” de mooiste C die in ieder geval hier op het forum zit.:P
:angelben ik niet met je eens..
ik vind de corsa c wat eerst van basderksen (geloof ik) is geweest nu van shania de mooiste van nl.. die van pore is nummer 2 voor mij.. maar toch gefeliciteerd met je prijs.. niet minder terecht..;)27 augustus 2008 om 18:41 #17395614Originally posted by Xo-C4Rm4nI4C
maar goed, als je het nog een keer wilt horen (en ook nog ff voor cabriobully): de C van PORE is “nog wel” de mooiste C die in ieder geval hier op het forum zit.:P
ik vind de corsa c wat eerst van basderksen (geloof ik) is geweest nu van shania de mooiste van nl.. die van pore is nummer 2 voor mij.. maar toch gefeliciteerd met je prijs.. niet minder terecht..;)Smaken verschillen nog altijd en ben het met je eens dat wij zeker de mooiste C-tjes van nederland hebben :vertag nee en dat zonder kapsones :P
De jury op sevenum was heel erg kritisch en weet van mij zelf dat er een paar punten zijn die wat netter zitten en of mooier afgewerkt dan bij die van shania en denk dat dat de doorslag heeft gegeven met de uitslag. Daarin tegen vind ik die corsa ook zeker een topper en nooit een schande geweest om daar met de concours van te verliezen ;)
27 augustus 2008 om 19:19 #17395615nouhou……..:cry sta nerges op met me nieuwe lampjes king:
27 augustus 2008 om 19:34 #17395616origineel gepost door bladeofdarkness
nouhou……..:cry sta nerges op met me nieuwe lampjes king:geef me 5/10 minuten ;)
vind de mijne ook bijna nergens terug :P27 augustus 2008 om 19:54 #17395617origineel gepost door PORE
Originally posted by Xo-C4Rm4nI4C
ik vind de corsa c wat eerst van basderksen (geloof ik) is geweest nu van shania de mooiste van nl.. die van pore is nummer 2 voor mij.. maar toch gefeliciteerd met je prijs.. niet minder terecht..;)Smaken verschillen nog altijd en ben het met je eens dat wij zeker de mooiste C-tjes van nederland hebben :vertag nee en dat zonder kapsones :P
De jury op sevenum was heel erg kritisch en weet van mij zelf dat er een paar punten zijn die wat netter zitten en of mooier afgewerkt dan bij die van shania en denk dat dat de doorslag heeft gegeven met de uitslag. Daarin tegen vind ik die corsa ook zeker een topper en nooit een schande geweest om daar met de concours van te verliezen ;)
lelijke bak die van pore :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
27 augustus 2008 om 19:58 #17395618Originally posted by Dietrich Concept
origineel gepost door PORE
lelijke bak die van pore :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
zo is het en niks anders :P
27 augustus 2008 om 20:14 #17395619hier mijn aandeel ;) veel plezier met kijken :)
27 augustus 2008 om 20:24 #17395620Whahahahaha het gaat weer helemaal nergens over :jerry :P hahahahaha
Nice pics Xo-C4Rm4nI4C :jerry
27 augustus 2008 om 20:36 #17395621origineel gepost door PORE
Hey dank je man :wors:wors
Bij jou is idd alles netjes afgewerkt, bij mij zijn NOG een paar puntjes die nog ff afgewerkt moeten worden.
maar aan een aantal komt volgende maand verandering.
ik heb die blauw grijze corsa niet bekeken Hij was opeens weg en zag hem na de prijs uitrijking pas weer weg rijden.Het is mijn smaak ook niet.
Gun het hem ook net als jou de 1e. het is voor de lol en de hobby.tot de volgende meeting weer.
27 augustus 2008 om 20:58 #17395622origineel gepost door cabriobully
zo, ben eindelijk thuis. heb ff alles beetje bekeken, maar ik vond het echt een te vette meeting. het was voor mij de eerste keer naar een meeting die drie dagen duurde maar vond het echt vet.
heb veel leuke auto’s gezien. en leuke mensen ontmoet.
volgende jaar zeker weer het hele weekend. alleen hoop ik dat het weer dan wel wat beter is :angelorigineel gepost door PORE
jaja, weer terug van een top weekend en mocht zoals nova al zei de 1ste plaats corsa c mee nar huis mee nemen :Dking:dat is ook niet zo gek. want er waren maar iets van 6 of 7 C-tjes :P :angel
En dan is de prijs niet waardig?,is toch de mooiste van alle 6 a 7 !!!!!!
De COD heeft ook een prijs gekregen voor een vivaro,daar was er maar 1 van dan is de prijs niet waardig vind ikke!!!!!Sorry maar dat kun je van te voren niet weten of er maar 1 of meerdere vivaro’s mee doen!!!!!!!
En het is wat Big Sexy zegt de eigenaar van de Vivaro heeft de prijs in ontvangst mogen nemen en niet het COD28 augustus 2008 om 10:41 #17395623ook maar een paar foto,s van mijn kant. er komen zo weinig kadettjes voorbij.
28 augustus 2008 om 10:56 #17395624jaaaaaa ik sta d’r op :)
28 augustus 2008 om 12:38 #17395625heeft iemand ook een foto van een blauwe corsa b met specialpaint op de achterklep
is een duitser
die was tweede maar heb hem nooit gezien daar haahha
28 augustus 2008 om 19:22 #17395626
28 augustus 2008 om 19:59 #17395627@JackM83: jeuj! Heb mijn Corsa’tje er tussen gevonden! Thanks! :angel
28 augustus 2008 om 21:03 #17395628@ JackM83 & Xperience: Joepie!!!!!!!!!!!!!! ik sta er ook nog op de foto :jerry thnx.
28 augustus 2008 om 22:11 #17395629Nice pics allemaal, maar heeft er nou NIEMAND (behalve ikzelf) een foto van mijn frisco’tje genomen? :cry Weet dat het misschien niet de meest populaire uitvoering van de Kadett is, maar de mijne is zo origineel als het maar zijn kan en dat zie je toch niet veel meer….:cry
29 augustus 2008 om 07:06 #17395630origineel gepost door EddyReuneker
Nice pics allemaal, maar heeft er nou NIEMAND (behalve ikzelf) een foto van mijn frisco’tje genomen? :cry Weet dat het misschien niet de meest populaire uitvoering van de Kadett is, maar de mijne is zo origineel als het maar zijn kan en dat zie je toch niet veel meer….:cryHey Eddy,
Heb jij toevallig nog een foto gemaakt van de friscootjes samen?
Ik wilde het nog maken, maar je was al weg:jerry29 augustus 2008 om 08:06 #17395631origineel gepost door EddyReuneker
Nice pics allemaal, maar heeft er nou NIEMAND (behalve ikzelf) een foto van mijn frisco’tje genomen? :cry Weet dat het misschien niet de meest populaire uitvoering van de Kadett is, maar de mijne is zo origineel als het maar zijn kan en dat zie je toch niet veel meer….:crywas dat die zwart antreciet? heb ik nog zien staan. en hij zag er inderdaad super netjes uit.:wors:wors:wors
29 augustus 2008 om 16:33 #17395632Bedankt Jack voor de foto van de astra:thumbup
29 augustus 2008 om 18:56 #17395633wat voor kleur was die dan??? ken wel ff kijken heb maar 414 foto’s na selectie op de pc staan dus heb niet alles online staan
aa zie net je topic in restauratie. en moet je helaas melden je staat niet op de kaart. (ook niet op de achtergrond)
29 augustus 2008 om 20:43 #17395634Ik zag dat ik nog een paar foto’s had die er nog niet opstonden.
29 augustus 2008 om 21:27 #17395635origineel gepost door JackM83
Fijn om te zien dat ook wij er es tussen staan! Thx!
29 augustus 2008 om 21:47 #17395636@Frenkie: Jup, dat is de mijne! Hij ziet er inderdaad heel erg netjes uit (ben er ook erg zuinig op) maar als je mijn restauratietopic ziet lees je dat er onder het ogenschijnlijk gave koetswerk een behoorlijk door roest aangetaste Kadett schuilgaat :o
@kadettsr: zal even tussen mijn (119) foto’s kijken of ze er samen opstaan,maar geloof van niet….31 augustus 2008 om 09:59 #17395637AnoniemLid sinds:
1 January 1970
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.