20xer OPC vraag over inlaat

Forumindex Forums Modellen Astra 20xer OPC vraag over inlaat

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    orrie

Hoii!

Ik zit zwaar in twijfel..
      Ik wil graag wat meer pit onderin, nu kun je uit verschillende dingen kiezen maar wat zouden jullie doen?

Ik zat zelf te denken aan een inlaat van Dbilas, Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat :wub Maar werkt dit ook echt!?

Mischien een andere brandstofdrukregelaar 3,6 ipv 3,3. (Zijn hier ervaringen mee?)

Mischien nog andere dingen!? Graag hoor ik wat van jullie! en niet van die stomme dingen graag van koop even een andere blok…. Er staat namelijk nog maar 15k op het blokjeking:

orrie

?

erwin78

Dit zal erg moeilijk gaan worden, over het algemeen zijn atmosferische 16v motoren hoog toerig, dit is het karakter van de motor, en dat is weer nodig om de pk’s te krijgen.

Wil je echt merkbaar meer vermogen onderin, dan zal het zwaar geld gaan kosten, denk aan vrij programmeerbaar motormanagement i.c.m. aangepast inlaat spruitstuk.

Of eventueel een turbo, dan krijg je juist onderin meer vermogen.

OPCdriver

Staat nog een hele Astra OPC turbo te koop in het te koop forum.
            In 1 keer het vermogen dat je zoekt in combinatie met de looks.
            Inruil andere Astra zelfs mogelijk!!

opctjeee

origineel gepost door orrie
              Hoii!

Ik zit zwaar in twijfel..
              Ik wil graag wat meer pit onderin, nu kun je uit verschillende dingen kiezen maar wat zouden jullie doen?

Ik zat zelf te denken aan een inlaat van Dbilas, Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat :wub Maar werkt dit ook echt!?

Mischien een andere brandstofdrukregelaar 3,6 ipv 3,3. (Zijn hier ervaringen mee?)

Mischien nog andere dingen!? Graag hoor ik wat van jullie! en niet van die stomme dingen graag van koop even een andere blok…. Er staat namelijk nog maar 15k op het blokjeking:

Hoi, heb namelijk ook een Astra X20XER en vindt dit ook niet vet kwa prestaties onderin vooral, veel kan je er niet meer aan doen aangezien het een 20XEV blok ( 136PK) met zuigers van een 20XE en spagetti uitlaat en andere software is waardoor deze al op zijn uiterste staat.
              Ervaring heb ik met die inlaten niet, wel met die brandstofdrukregelaar, het er eentje in gemonteerd van 3,6 bar en het scheelt niets ( denk dat dit enkel bij zwaar getunende motoren een verschil maakt zoals bv Z20LET die vb met andere turbo enz zit)
              Wat u eventueel kunt doen is een andere boite in monteren met andere eindverhouding, heb ik toch gedaan en moet zeggen valt wel best mee.

Groeten

Bluns

Dbilas throttle bodies erop ;)
                Kost wat maar dan heb je ook wat..

b07

andere versnellingsbak:D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.