Forumindex › Forums › Modellen › Astra › 2,0DTL loopt alleen stationair. Update **P1645**trysistor ve
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 november 2010 om 19:57 #17228532
Hallo iedereen,
een kennis van me heeft een astra G 2,0DTL
Afgelopen zondag wil hij weg rijden en start de astra niet meer.
wij dachten dat de brandstofpomp kapot was.maar eerst hebben we het brandstofilter eens vernieuwd en daarna nog eens geprobeerd en na lang starten met de leidingen een beetje los (diesel spoot eruit) deed hij het weer.
maar nu het volgende :
Hij loopt goed stationair maar als je gas geeft zakt hij in en doet hij haast niks..moeten we het zoeken in een sensor die kapot is ?
Gr
Stefan.15 november 2010 om 20:02 #17760519heb je storing??
het kan ook aan het brandstoffilter liggen.
of de retourleidingen en T stukjes.
Of vacuum niet in orde,
of te weinig olie in de motor.
willem
15 november 2010 om 20:06 #17760520Ik moet hem nog uitlezen , kan pas zaterdag.
maar misschien vacuum pomp kapot?
dat dan de wervel kleppen niet meer werken ?
EGR klep vast?het is nu ff op afstand gissen.
maar de brandstofpomp is dan niet kapot ? of krusassensor.
mmmm had ik hem maar gelijk uitgelezen met mijn Op-Com.
15 november 2010 om 20:36 #17760521Volgens mij heeft deze 2.0Di geen wervelkleppen.
kan allemaal.
lees m eerst maar eens uit.
Brand mm of service lampje tijdens rijden??
Willem
17 november 2010 om 11:32 #17760522hoi,
Ik heb dit probleem ook gehad dat hij inhield bij hogere toeren.
Bij mij was het een vacuum slangetje die een beetje poreus was.Groetjes, en succes!
17 november 2010 om 17:15 #17760523heb hem vandaag aan de telefoon gehad .
motor loopt sationair en geen storingslampje .
maar komt nog niet op toeren. ??
toch maar in de vacuum zoeken ?
19 november 2010 om 16:24 #17760524:sleeping
19 november 2010 om 17:07 #17760525he stafendti ik had je een berichtje gestuurd gister wil je daar nog effe op reageren ???
hopelijk komt het goed met je vriend ze auto
mis hebben we dezelfde probleem,kijk maar effe op mijn probleem wat ik neergezet
alvast bedanktmik83
19 november 2010 om 19:02 #17760526Beste jij hebt een ECU probleem met een 1,7DTI.
Dat is anders dan de 2,0DTL van mijn kennis, als je daar gas wilt geven dan zakt het toerental in.
die van jou slaat af.19 november 2010 om 19:06 #17760527je moet anders eens de vacuum drukken laten controleren.
geen luchtaanzuiging via dieselleidingen??
Willem
19 november 2010 om 19:09 #17760528je moet anders eens de vacuum drukken laten controleren.
Zo iets zat ik ook al te denken , ff luisteren morgen naar de vacuum verdelers of ze alle 3 wel werken.
20 november 2010 om 17:51 #17760529Nou vanmorgen uitgelezen en hij geeft P1630 = kritische storing brandstofpomp…..
Ik denk dat de magneetklep (pulsgever) voor de timer in de pomp defect is.Wordt de de electronica op de pomp vervangen denk ik.
28 november 2010 om 11:18 #17760530van de week een nieuwe trysistor op de print van de brandstofpomp gezet deze was doorgebrand.
alles terug gebouwd en nu geeft hij nog steeds met uitlezen P1645: feul solinoid cut off.
de motor nog steeds met geen mogelijk heid aan de praat te krijgen !
zou de brandstofpomp opnieuw ingeregeld moeten worden ?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.