Hallo iedereen,
Een week na aankoop en na het auto 3x gebruikt te hebben en na vele malen F meldingen resetten (aan/uit) doet de auto helemaal niks meer.
We hebben de auto toen naar huis moeten laten slepen en het doet tot op heden niks. Blijft continu op F en start ook niet meer.
De verkoper, een particulier(?) met de naam Sala uit Rotterdam beweert natuurlijk dat hij deze melding nooit heeft gehad.
Het begon met afremmen naar bijna 0, dan springt ie naar F. We zouden dan de auto een aantal keren aan en uit zetten totdat we de auto weer kunnen starten. We rijden dan een straat verder en bij de eerste bocht waar we weer af moeten remmen springt ie weer op storing. Het begon met een keer of 2, daarna komt het steeds vaker voor. En nu heeft ie het helemaal mee gekapt.
Wie kan mij hiermee helpen? Misschien een monteur in de buurt van Eindhoven die dit wilt nakijken?
Ik neem morgen van het werk een algemeen diagnose apparaat mee om te kijken of ik hier wat uit kan halen qua foutcodes.
Zelf heb ik het idee dat het in de bakmechanisme ligt. Heb nog gekeken of het remvloeistof er goed uitzag en die was helder van kleur en net onder de 2e streep (net onder minimum?).
Alvast bedankt allemaal!
Groeten, Jay