Forumindex › Forums › Techniek › Cih › 20 e wil koud niet aanslaan
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 december 2008 om 17:51 #17208385
hallo wie kan mij helpen
ik heb een 20e ingebouwd met een l jetronic systeem maar als ik hem wil starten dan wil hij bijna niet aanslaan en ik moet de gaspedaal niet in trappen want dan wil hij helemaal niet aanslag het aanslaan duurt erg lang en ik moethem door de toeren heen starten en dan op het laatst dan gaat hij heel langzaam aan lopen als hij eenmaal heeft gelopen dan slaat hij makelijk aan heeft iemand een idee cq oplossingp.s als ik hem op kontact zet dan hoor ik de pomp niet maar als hij eenmaal loopt dan loopt hij gewoon door.
met vriendelijke groet teddy26 december 2008 om 21:25 #17458633je kunt eens proberen om het luchtfilter dicht te houden als soort choke, als hij dan beter aanpakt weet je dat je mengsel tekort komt.
je kunt ook eens proberen of hij het beter doet als je de pomp op een accu ofzo zet zodat hij al draait voor je hem start.26 december 2008 om 21:59 #17458634Is ook niet goed als je de pomp hoort lopen na het op contact zetten,bij L-jetronic loopt de pomp als je start of/en al de klep in de luchtweger beweegt teminste bij de Monza/Senators met L-jetronic.
Ik geloof dat de 4 cilinders een koud start injector hebben,is die wel goed?
Ik gok op:koudstart ventiel,luchtweger of temp sensor of ontsteking…..
27 december 2008 om 07:46 #17458635hallo
waar moet de koudstart zitten bij een l jetronic le-jetronic zit hij op het einde van de inlaatbuis maar ik zouhet niet weten bij een l jetronic
groetjes27 december 2008 om 12:44 #17458636Koudstart-injector zit op het uiteinde van je inlaatbuis en is blauw van kleur.
Maak deze los (laat brandstofslang zitten) en trek hem eruit.
Nu iemand de auto laten starten. Je moet er nu een brandstofnevel uit zien komen.
Als dat niet het geval is, kan het de injector zijn, maar inderdaad ook de temperatuursensor.
27 december 2008 om 16:28 #17458637hallo
volgens mij zit op een le jetronic en koude start aan het einde van de inlaat buis maar waar zit die bij de l jetronic dan
met vriendelijke groet t27 december 2008 om 18:35 #17458638hey teade, kom je toevallig uit damwoude?
28 december 2008 om 07:28 #17458639ja
28 december 2008 om 15:07 #17458640owkee dan heb jij dus die ascona sport:wub Ik ben bezig met mijn moeder haar sport. Heb wel eens met je gepraat tijdens de opelrit dit jaar.
28 december 2008 om 16:30 #17458641Gezellig…….zo’n thee-kransje. :thumbup
……maaruh…………..
ben je nu al wat verder met die startproblemen?
28 december 2008 om 17:16 #17458642hallo het probleem is nog het zelfde heb het idee dat hij niet genoeg mensel krijgt zal de ontsteking ook nog even goed afstellen mischien dat dan het probleem opgelost is ik hou jullie opde hoogte
28 december 2008 om 17:17 #17458643origineel gepost door Tiedo
owkee dan heb jij dus die ascona sport:wub Ik ben bezig met mijn moeder haar sport. Heb wel eens met je gepraat tijdens de opelrit dit jaar.kopt dat was ik
5 januari 2009 om 19:26 #17458644tempsensor onder extra luchtschuif is een gele stekker op een blauwe aansluiting,
extra luchtschuif zelf,aangesloten?
verkeerdeslang op die vacuum zuigt?(zelf ook eens gehad)Ontstekingstijdstip te laat(drm met warme motor wel aanslaan)
gr mike
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.