2 vragen over Astra k sport tourer

Forumindex Forums Modellen Astra 2 vragen over Astra k sport tourer

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    LeonBakx
    Deelnemer

Goedemorgen allen,

Ik zal me even voorstellen:

Leon Bakx 34 jaar, en trotse eigenaar van een Astra k sport tourer van 2017 kleur zwart.

Nu zit ik eigenlijk met 3 dingen waar ik zelf niet uit kom.

– de navigatie is van de kaart;) auto weet niet waar hij is, kan dat aan de haaienvin liggen?

-ligt er voorbereiding voor luxere stoelen met stoelverwarming? Wil wellicht een ander interieur setje kopen.

– chippen van de auto, iemand ervaring mee? Waar en kosten?

Auto heeft nu 125 pk, wil er iets meer uithalen. 1.4 16v turbo.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groeten LeonDSC_0464

Nick-GSI
      Deelnemer

Welkom hier,

probeer eens de accupool eerst even 10 min los te halen, zo niet dan waarschijnlijk de haaienvin

auto’s zijn tegenwoordig vaak niet voorbereid

wij hebben paar getunede rondrijden en mensen zijn er tevreden over

LeonBakx
        Deelnemer

Morguh,

Bedankt voor je reactie.

Accu los gooien had ik inderdaad al geprobeerd, gisteren meteen maar contact opgenomen met de dealer, gaan het uitlezen waar het in zit, al vraag ik me af of ze dat kunnen uitlezen waar hij geen signaal krijgt?!

Hmmm dat is zonde, dan is het niet even een andere set monteren dus…. om nu zelf bekabeling te gaan leggen is ook een beetje overdreven.

Heb in de wandelgangen ooit vernomen dat chippen geadviseerd wordt in Duitsland, of zijn er in Nederland (liefst zuiden ergens) ook goede bedrijven? Las op een ander forum hier dat de versnellingsbak het koppel eigenlijk niet aan kan, iemand ervaring van ondervonden?

Ciao de baco

opel-mark
          Deelnemer

125PK 1.4T, dan heb je een Belgische versie, de Nederlandse heeft 150PK, bij EDS in Duitsland maken ze er 185PK van en kun je hem op de test bank zetten, er is wel een type ecu die ze niet kunnen chippen, althans nog niet.

en kwa GPS, zou kunnen dat de module kapot is, maar kan ook een kabelbreuk zijn.

in de tussentijd kun je android auto gebruiken om met je telefoon een navigatie te hebben.

Nick-GSI
            Deelnemer

[quote quote=18421307]Morguh, Bedankt voor je reactie. Accu los gooien had ik inderdaad al geprobeerd, gisteren meteen maar contact opgenomen met de dealer, gaan het uitlezen waar het in zit, al vraag ik me af of ze dat kunnen uitlezen waar hij geen signaal krijgt?! Hmmm dat is zonde, dan is het niet even een andere set monteren dus…. om nu zelf bekabeling te gaan leggen is ook een beetje overdreven. Heb in de wandelgangen ooit vernomen dat chippen geadviseerd wordt in Duitsland, of zijn er in Nederland (liefst zuiden ergens) ook goede bedrijven? Las op een ander forum hier dat de versnellingsbak het koppel eigenlijk niet aan kan, iemand ervaring van ondervonden? Ciao de baco[/quote]

ze kunnen in gds kijken hoeveel satalieten hij vind en of er storingen in het systeem zitten

eds in duitsland is heel goed, maar ook in nederland zitten goede tuners

MrLivingstone
              Deelnemer

125pk is Vlaams of Duits indd. Waarom zou je er meer uit willen halen?
                Ik heb ook 125pk mét een sportsstand knop B-) . Ding trekt dan werkelijk als een malle.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.