Forumindex › Forums › Modellen › Astra › 2 vragen over Astra k sport tourer
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 augustus 2021om 20:03 door MrLivingstone.
-
AuteurBerichten
-
27 mei 2021 om 11:43 #18421061
Goedemorgen allen,
Ik zal me even voorstellen:
Leon Bakx 34 jaar, en trotse eigenaar van een Astra k sport tourer van 2017 kleur zwart.
Nu zit ik eigenlijk met 3 dingen waar ik zelf niet uit kom.
– de navigatie is van de kaart;) auto weet niet waar hij is, kan dat aan de haaienvin liggen?
-ligt er voorbereiding voor luxere stoelen met stoelverwarming? Wil wellicht een ander interieur setje kopen.
– chippen van de auto, iemand ervaring mee? Waar en kosten?
Auto heeft nu 125 pk, wil er iets meer uithalen. 1.4 16v turbo.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Groeten Leon
27 mei 2021 om 20:57 #18421108Welkom hier,
probeer eens de accupool eerst even 10 min los te halen, zo niet dan waarschijnlijk de haaienvin
auto’s zijn tegenwoordig vaak niet voorbereid
wij hebben paar getunede rondrijden en mensen zijn er tevreden over
28 mei 2021 om 05:21 #18421307Morguh,
Bedankt voor je reactie.
Accu los gooien had ik inderdaad al geprobeerd, gisteren meteen maar contact opgenomen met de dealer, gaan het uitlezen waar het in zit, al vraag ik me af of ze dat kunnen uitlezen waar hij geen signaal krijgt?!
Hmmm dat is zonde, dan is het niet even een andere set monteren dus…. om nu zelf bekabeling te gaan leggen is ook een beetje overdreven.
Heb in de wandelgangen ooit vernomen dat chippen geadviseerd wordt in Duitsland, of zijn er in Nederland (liefst zuiden ergens) ook goede bedrijven? Las op een ander forum hier dat de versnellingsbak het koppel eigenlijk niet aan kan, iemand ervaring van ondervonden?
Ciao de baco
28 mei 2021 om 14:34 #18421342125PK 1.4T, dan heb je een Belgische versie, de Nederlandse heeft 150PK, bij EDS in Duitsland maken ze er 185PK van en kun je hem op de test bank zetten, er is wel een type ecu die ze niet kunnen chippen, althans nog niet.
en kwa GPS, zou kunnen dat de module kapot is, maar kan ook een kabelbreuk zijn.
in de tussentijd kun je android auto gebruiken om met je telefoon een navigatie te hebben.
28 mei 2021 om 21:43 #18421358[quote quote=18421307]Morguh, Bedankt voor je reactie. Accu los gooien had ik inderdaad al geprobeerd, gisteren meteen maar contact opgenomen met de dealer, gaan het uitlezen waar het in zit, al vraag ik me af of ze dat kunnen uitlezen waar hij geen signaal krijgt?! Hmmm dat is zonde, dan is het niet even een andere set monteren dus…. om nu zelf bekabeling te gaan leggen is ook een beetje overdreven. Heb in de wandelgangen ooit vernomen dat chippen geadviseerd wordt in Duitsland, of zijn er in Nederland (liefst zuiden ergens) ook goede bedrijven? Las op een ander forum hier dat de versnellingsbak het koppel eigenlijk niet aan kan, iemand ervaring van ondervonden? Ciao de baco[/quote]
ze kunnen in gds kijken hoeveel satalieten hij vind en of er storingen in het systeem zitten
eds in duitsland is heel goed, maar ook in nederland zitten goede tuners
22 augustus 2021 om 20:03 #18432771125pk is Vlaams of Duits indd. Waarom zou je er meer uit willen halen?
Ik heb ook 125pk mét een sportsstand knop . Ding trekt dan werkelijk als een malle. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.