2 vragen astra g cabrio coupe luchtfilter en onder spoiler

Forumindex Forums Modellen Astra 2 vragen astra g cabrio coupe luchtfilter en onder spoiler

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    chrisenamanda

Ik ben opzoek naar een onder spoiler gewoon de orginele zwarte spoiler
      Voor onder mijn cabrio past die van een coupe ook
      Zonder dat ik iets moet Aan passen?

Er zit momenteel een open luchtfilter op maar wil er een orginele op hebben
      Past dit van een coupe ook zo zonder aanpassingen?

Het is voor een astra g 2.2 16v cabrio

alvast bedankt

RISL
      Moderator

Ja, de Coupé en Cabrio hebben dezelfde spoilerlip.
        Die van de Turbo’s passen ook, die hebben twee luchtinlaatjes voor remkoelers, ziet er erg gaaf uit!

En de luchtfilterbak van de Coupé past ook op die van de Cabriolet.

chrisenamanda

Risl bedankt voor je reactie

die van een turbo vind ik ook mooi maar heb nog geen 1 gezien in de kleur van mijn auto
          en hou die ff in gedachten nog misschien dat ik er een van een turbo onder zet maar die moet dan nog in kleur
          en heb ze nog niet gezien in de kleur van mijn cabrio

RISL
          Moderator

Maar je bedoelt toch die zwarte onderlip? Die zijn niet in de kleur van de auto normaal, sommige mensen spuiten ze wel.

chrisenamanda

Ja die bedoel ik maar je begon over een onder spoiler van een turbo
              die zijn toch altijd wel in kleur of niet?
              Of zijn daar ook nog verschillende in?

RISL
              Moderator

Nee hoor, dat is ook gewoon een zwarte lip, exact hetzelfde als die van de non-turbo, maar dan met twee gaten.

Kijk hier maar: http://www.flickr.com/photos/qbosch/142660889/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik denk dat jij de Irmscher- of Rieger lippen bedoeld, die horen wel in kleur, maar dat zijn meer onderspoilers ipv onderlippen.

chrisenamanda

Ik had coupe spoiler in getypt maar kreeg idd een andere te zien
                  Hoorde net dat z’n spoiler origineel duur zou zijn
                  Ga straks gewoon ff bellen naar de Opel dealer of zijn er nog andere verkoop punten?
                  Wil wel dat het gewoon netjes past en niet dat er net een stukje mist of iets

RISL
                  Moderator

De sloop…maar er staan niet zoveel Coupé’s of cabriolets op de sloop.
                    En er zijn ook lippen van andere auto’s die passen, bijv. van de Seat Leon Cupra en de Renault Laguna uit m’n hoofd.

Pm anders Dion87 eens. Die wil naar een OPC-bumper toe, misschien kun je zijn Turbo-lip alvast overnemen.

chrisenamanda

dankje
                      heb hem net een pm gestuurd dus nu nog afwachten

Basgsi
                      Deelnemer

of ebay in de gaten houden. Ik had vorig jaar een complete turbo bumper gekocht voor de onderlip voo €80 ofzo
                        maar de onderlip hadden ze extra vast gemaakt, en was niet netjes los te halen, dus weer doorverkocht. maar ze staan er wel.

chrisenamanda

helaas voor mij heeft Dion87 hem al aan iemand anders beloofd

heb nog wel een luchtfilter bak gekocht die word hoop ik morgen verstuurd

basgsi
                          ebay kan ik ook wel een kijken nog niet aan gedacht dankje :thumb

patrickww

Na lang zoeken heb ik gewoon een originele nieuwe gekocht bij de lokale dealer.

zo snel kom je ze niet tegen op marktplaats/ebay e.d.

je kan ook kiezen voor een aftermarket onderlip

:thumb

chrisenamanda

patrickww wou eigenlijk vandaag bellen naar de dealer maar zag er 1 op mp maar die was al verkocht :(
                              en kon ik niet meer na de dealer bellen
                              wat koste nou de spoiler als ik vragen mag?

Basgsi
                              Deelnemer

ik heb het een keer nagevraag en was dacht ik +/- €45………… per deel (2stuks)

Zou ff rustig op ebay kijken en niet de hoofdprijs betalen. hier wat op een rijtje van lippen en bumpers:

http://www.ebay.de/itm/Opel-Astra-G-Cabrio-Coupe-Frontstosstange-Lippe-inkl-Nebelscheinwefer-/200809909558?pt=DE_Autoteile&hash=item2ec1340d36″ onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.de/itm/Opel-Astra-G-OPC-Stosstange-Frontschurze-guter-Zustand-X20ER-LET-LEH-Coupe-GSI-/180956307164?pt=DE_Autoteile&hash=item2a21d61edc” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.de/itm/Lippe-fur-Stosstange-Spoiler-Frontschurze-von-Opel-Astra-G-Coupe-/180960964407?pt=DE_Autoteile&hash=item2a221d2f37″ onclick=”window.open(this.href);return false;

chrisenamanda

Basgsi dankje
                                  had een orginele gezien maar hij deed hem niet weg voor 35euro maar zo te zien kan ik dan beter een nieuwe kopen
                                  duitsland is vaak wel goedkoper maar vaak is het of heel ver weg of ze versturen alleen binnen duitsland en heb geen adresje waar ik het evt heen kan sturen in duitsland
                                  vind die opc bumper ook wel mooi maar wel een beetje bang voor kleur verschil
                                  ga het gewoon anders ff net hier over de grens vragen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.