2 vragen.

Forumindex Forums Modellen Corsa 2 vragen.

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Coraggioso

Hallo mensen,

Ben inmiddels ‘n jaar trots eigenaar van een Opel Corsa C 1.8 (GSI).

Nu heb ik sinds paar maanden 2 probleempjes.

Het eerste geval is dat ik als ik de motor start deze niet heerlijk stationar loopt (schokken). Als ik hem dan even stationar heb laten lopen kan ik normaal wegrijden, doe ik dit niet en rij ik meteen weg, schokt de wagen in het begin. Nu brand ook een motorlampje, deze ik heb laten uitlezen. Hier kreeg die de foutmelding “P0170 Brandstofafstelling.” Heeft dit iets te maken met de luchtmassameter? Zo niet iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Het tweede geval is dat mijn ruitenwissers het soms niet goed doen. De ene keer doet hij het wel goed op de interval, en de andere keer gaat hij gewoon door (terwijl het dan inmiddels is opgehouden met regen) Het probleem is dus dat hij niet stopt als ik de hendel wel helemaal naar beneden heb en soms weer wel.

Mochten jullie mij hierbij kunnen helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen.

Alvast bedankt,

liviu2004
      Deelnemer

Eerste probleem, kan dat lmm is defect. Als u kom naar mijn plaats, ik heb allees originele onderdelen voor proberen.

Tweede probleem, motor defect.

Coraggioso

@liviu2004 wrote:

Eerste probleem, kan dat lmm is defect. Als u kom naar mijn plaats, ik heb allees originele onderdelen voor proberen.

Tweede probleem, motor defect.

Maar als het tweede probleem de motor defect is, dan hoort deze het toch helemaal niet mee rjuist te doen?

bart-gsi
          Deelnemer

De regeleenheid die voor de intervallen van je ruitenwisser zit dacht ik aan de motor.. Niet in de hendel.. Dus vandaar dat liviu zegt dat de motor defect is . motor en regeleenheid is 1 geheel..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.