Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › 2 Vraagjes Koplamp en dvdspeler
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 november 2009 om 21:04 #17546237
origineel gepost door -BlendjuH-
Dar heb ik al eerder mee gemaakt met backlight verf …
Gaf hij me gewone zwarte verf :wtfhahaha en volgens mij komt ook dan de echte hagenees in hem boven :swear :jerry
7 november 2009 om 22:17 #17546238origineel gepost door sw_reijnders
Dar heb ik al eerder mee gemaakt met backlight verf …
Gaf hij me gewone zwarte verf :wtfhahaha en volgens mij komt ook dan de echte hagenees in hem boven :swear :jerry
:angel Hoe kom ja daar nou bij :angel
7 november 2009 om 22:29 #17546239origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door foofighter
Werk je toevallig bij Van Silfhout:0?sorry voor de -offtopic
nee, bij de brezan ;)
@blendjuh, er zit bij jullie ook een brezan als het goed is… je woont in Den Haag toch? :P zal je morgen even antwoord geven over die lampjes kan gelijk wel even kijken of die daar ook voorradig zijn via het systeem ;)AFTER EDIT EDIT: zie dat je in lelystad woont.. dacht dat er daar ook 1 zat…
hahah gaan we weer.
Welke brezan.Oja die silver lampjes van philips vind ik goed.
Alleen zouden ze van mij wel iets minder oranje gloed mogen afgeven.7 november 2009 om 22:37 #17546240origineel gepost door arjontje
hahah gaan we weer.
Alleen zouden ze van mij wel iets minder oranje gloed mogen afgeven.Leg is uit die oranje gloed ?
:hmmz7 november 2009 om 22:40 #17546241Mijn vader heeft ze ook van de autosstyle, niks mis mee, geven goed licht en ziet er ook goed uit.
7 november 2009 om 22:42 #17546242origineel gepost door -BlendjuH-
origineel gepost door arjontje
hahah gaan we weer.
Alleen zouden ze van mij wel iets minder oranje gloed mogen afgeven.Leg is uit die oranje gloed ?
:hmmzJe wilt van die oranje gleod af in je lampen.
Die van philips halen veel van die gloed weg.
en branden mooi oranje.,zoals je gewent bent.Die van auto style geven nog minder die oranje gloed.
Maar die geven een oranje tot rood licht. (neigt meer naar het rode)Daarom de keus voor philips.
Ik hoop dat je het snapt.7 november 2009 om 22:43 #17546243@ stender : Ik bedoel in de koplamp he …. :)
Oke , denk dat ik dus voor de silverline ga .
Zijn wel duurder , maar ik hoor wel dat de meeste mensen positiever zijn over phillips7 november 2009 om 22:47 #17546244geen idee welke ik in mijn koplampen heb zitten . . . ze zijn iig zilver.
kom morgen maar even kijken, draaien we dr ff een lampie uit.7 november 2009 om 22:53 #17546245origineel gepost door arjontje
origineel gepost door Silverspeed
nee, bij de brezan ;)
@blendjuh, er zit bij jullie ook een brezan als het goed is… je woont in Den Haag toch? :P zal je morgen even antwoord geven over die lampjes kan gelijk wel even kijken of die daar ook voorradig zijn via het systeem ;)AFTER EDIT EDIT: zie dat je in lelystad woont.. dacht dat er daar ook 1 zat…
hahah gaan we weer.
Alleen zouden ze van mij wel iets minder oranje gloed mogen afgeven.haha kom je een keer koffie drinken dan arjontje? :P
7 november 2009 om 22:54 #17546246origineel gepost door Silverspeed
nee, bij de brezan ;)
hahah gaan we weer.
Alleen zouden ze van mij wel iets minder oranje gloed mogen afgeven.haha kom je een keer koffie drinken dan arjontje? :P
Nou ik kom door mijn werk vrij veel bij de brezan.
Die is in Arnhem namelijk.7 november 2009 om 22:57 #17546247origineel gepost door sw_reijnders
geen idee welke ik in mijn koplampen heb zitten . . . ze zijn iig zilver.
kom morgen maar even kijken, draaien we dr ff een lampie uit.Dat doe ik straks zeker wel even … Ben benieuwd .
Hier in de winkels staan je raar aan te kijken ….
Oj je poep praat :swear7 november 2009 om 22:57 #17546248bij welk garage bedrijf werk jij dan? misschien dat ik je dan wel ken ;)
7 november 2009 om 22:58 #17546249Gaan ze weer offtopic :jerry:jerry
EDIT : waarom kom jij straks niet arjontje ?
7 november 2009 om 23:01 #17546250origineel gepost door Silverspeed
bij welk garage bedrijf werk jij dan? misschien dat ik je dan wel ken ;)Van Essen Westervoort.
Gaan ze weer offtopic :jerry:jerryEDIT : waarom kom jij straks niet arjontje ?
Sorry :P
7 november 2009 om 23:03 #17546251origineel gepost door arjontje
bij welk garage bedrijf werk jij dan? misschien dat ik je dan wel ken ;)Van Essen Westervoort.
ah die arjon :P haha ik heb regelmatig spullen gedropt bij jullie toen aziz er niet was.. jah ik werk dus in arnhem :P wel jammer dat jullie toen die ibiza velgen 4 gaats niet hadden hoor :P
7 november 2009 om 23:07 #17546252origineel gepost door Silverspeed
ah die arjon :P haha ik heb regelmatig spullen gedropt bij jullie toen aziz er niet was.. jah ik werk dus in arnhem :P wel jammer dat jullie toen die ibiza velgen 4 gaats niet hadden hoor :P
HAHAH Wat is de wereld toch weer klein.
7 november 2009 om 23:09 #17546253haha zeg dat wel :P
7 november 2009 om 23:12 #17546254origineel gepost door Silverspeed
haha zeg dat wel :PBen je al wel in het nieuwe pand geweest dan of nog niet ??
7 november 2009 om 23:26 #17546255origineel gepost door -BlendjuH-
@ stender : Ik bedoel in de koplamp he …. :)Oke , denk dat ik dus voor de silverline ga .
Zijn wel duurder , maar ik hoor wel dat de meeste mensen positiever zijn over phillipsOh dat wist ik niet :P
7 november 2009 om 23:29 #17546256Jij bedoelde zeker de zijknipperts ?
Daar heb ik wel de goeie lampjes voor :)8 november 2009 om 11:37 #17546257origineel gepost door arjontje
nee nog niet, heb al wel willen kijken maar gewoonweg nog geen tijd voor gehad… zal van de week even langskomen als ik tijd heb… werk je elke middag?
@blendjuh: sorry voor offtopic :P dus effe stukkie on-topic: heb je die knipperlichten nu al gehaald?8 november 2009 om 16:43 #17546258origineel gepost door Silverspeed
nee nog niet, heb al wel willen kijken maar gewoonweg nog geen tijd voor gehad… zal van de week even langskomen als ik tijd heb… werk je elke middag?
@blendjuh: sorry voor offtopic :P dus effe stukkie on-topic: heb je die knipperlichten nu al gehaald?ja 5 of 6 dagen in de week.
8 november 2009 om 19:48 #17546259Off-topic vindt ik niet zo erg :P
Ben zelf ook wel een slappe ouwe .oer king:Nee lampjes halen op zondag wordt moeilijk :D
8 november 2009 om 19:54 #17546260origineel gepost door -BlendjuH-
Off-topic vindt ik niet zo erg :P
Ben zelf ook wel een slappe ouwe .oer king:Nee lampjes halen op zondag wordt moeilijk :D
Kennen jullie daar geen koopzondagen :jerry
8 november 2009 om 20:44 #17546261Dat wel maar als je naar een meeting gaat ….
Dan gaat dat toch ff voor :P -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.