Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › 2 vraagjes
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 november 2010 om 20:38 #17228924
Hallo,
ik heb 2 vraagjes.
ik ga een radio en 2 speakers inbouwen in mn Manta CC.
nu heb ik op de radio 4 aansluitmogelijkheden voor de speakers.r.v. l.v. l.a. en r.a.
welke moet ik aansluiten als ik er maar 2 gebruik? ze komen achterin moet ik dan gewoon l.a. en r.a. aansluiten?
en over die speakers: iemand ervaring met Focal speakers? ze klinken in ieder geval goed maar hoe zet je die dingen ooit vast? er zitten wel schroeven bij maar ik snap geen reet van hoe hun ze vast willen zetten. de kappen eroverheen moeten ook vast namelijk en die zijn gesloten aan de bovenkant. kan dus geen schroef doorheen.
het gaat om de Focal Acces 690CA1
iemand een idee?
gr Kees
24 november 2010 om 20:41 #17765007AnoniemLid sinds:
1 January 1970als je er maar 2 speakers aanhangt
maakt het niet uit of je de voorste of de achterste uitgang pakt
dat regel je wel met de fader van die radio;)als je maar links en rechts goed hebt
ik ken die speakers die je bedoeld zo niet
maar is het niet zo dat je de speakers vastschrofd en dan de kappen eropvast klikt??24 november 2010 om 20:45 #17765008mooi radio gewoon aansluiten dus.
ja dat van die kappen ben ik ook zo gewend. maar deze liggen er los op met een rubber ertussen en erop geschroefd zeg maar.
alleen zit t schroefgat onder t zwarte gaas:hmmz24 november 2010 om 20:47 #17765009hoi
je mag idd alleen de achterspeakers aansluiten
de 2 buitenste op de iso stekker (2x groene en 2x paarse draad)en wat de speakers betreft volgens mij heb je deze
en dan kun je het rooster voorzichtig met een schroevendraaiertje eruit wippen
pas wel ff op je verbuigt het zo
daarna komen de gaten voor de schroeven wel te voorschijnsucces
24 november 2010 om 20:49 #17765010AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Opelkees
mooi radio gewoon aansluiten dus.ja dat van die kappen ben ik ook zo gewend. maar deze liggen er los op met een rubber ertussen en erop geschroefd zeg maar.
alleen zit t schroefgat onder t zwarte gaas:hmmzok dan kun je heel waasrchijnlijk
t gaas losdrukken uit die kunstof ringdie ring schroef je dan vast met je speakers
en dan klik je t rooster weer in die ring;)24 november 2010 om 20:49 #17765011ah kiek het rooster kan eruit:wors:wors
ik heb m kan ik weer verder
bedankt heren:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.